Bukefalos 28 år!

Love is blind Sverige

Avsnitt 5 nu. Blir galen på K-L med hunden som inte ens kan sitt :crazy: verkade som en gigantisk turn-off för Rasmus, om man är oansvarig i sitt hundägande är man nog oavsvarig på andra sätt också.
 
Eftersom jag saknar impulskontroll så har jag kollat deltagarna på ratsit och vet nu vilka som/om några gifter sig. Säg till om jag ska skriva en spoiler om det!
 
Husse och hunden skulle det stå 😆

Annars gillar jag Christopher, han verkar så genuin även om han är lite mycket med alla komplimanger. Men det kan jag ändå har överseende med. Gillar verkligen att han stod upp emot Sergio när han tänkte dumpa tjejen för att hon blev mobbad i skolan 🤮
 
Husse och hunden skulle det stå 😆

Annars gillar jag Christopher, han verkar så genuin även om han är lite mycket med alla komplimanger. Men det kan jag ändå har överseende med. Gillar verkligen att han stod upp emot Sergio när han tänkte dumpa tjejen för att hon blev mobbad i skolan 🤮
Har du sett alla avsnitt?
 
Troligen för att hon aldrig var nöjd?
Frustration som sagt. Kan tycka att det blir lite tröttsamt att tjejer kan bete sig hur grisigt som helst men när en man säger något som inte är 100 % genomtänkt så blir han stämplad som kränkt vit man.
Jag sa att hon också betett sig illa. Hon bara drog. Inte ok alls! Men att då bli en liten barnunge efter att ha varit väldigt medgörlig innan kändes trist tycker jag.
 
Sergio har växt för mig. Om det är bra eller dåligt vet jag inte.
Känns som han gör allt vad han kan för att passa in i en viss stil men det är inte han egentligen så hoppas han kan hitta vem han är och inte den han tror han förväntas vara
Jag tror att det är lätt att förbise hur han betett sig när det blev lite synd om honom. Han har oavsett inte betett sig särskilt trevligt. Det är ändå tycker jag inte rätt att sprida rykten om honom som dom andra gjorde.
 
Jag sa att hon också betett sig illa. Hon bara drog. Inte ok alls! Men att då bli en liten barnunge efter att ha varit väldigt medgörlig innan kändes trist tycker jag.
Hur skulle han reagera då? Om en person bara drar mitt upp i allt utan att säga något så har man rätt att känna sig sårad. Tyckte att det var bra att han faktiskt sa ifrån där och visade att det beteendet inte är okej. Tyckte han stod ut lång tid och försökte trots hennes vad tv visar väldiga kyla gentemot honom.

Jag förstår inte ens riktigt vad hon gjorde där om hon inte var beredd att ens dela lägenhet eller flytta ihop eller nånting. Det är väl lite det som programmet liksom gick ut på, att hitta någon att snabbt gifta sig med..
 
Hur skulle han reagera då? Om en person bara drar mitt upp i allt utan att säga något så har man rätt att känna sig sårad. Tyckte att det var bra att han faktiskt sa ifrån där och visade att det beteendet inte är okej. Tyckte han stod ut lång tid och försökte trots hennes vad tv visar väldiga kyla gentemot honom.

Jag förstår inte ens riktigt vad hon gjorde där om hon inte var beredd att ens dela lägenhet eller flytta ihop eller nånting. Det är väl lite det som programmet liksom gick ut på, att hitta någon att snabbt gifta sig med..
Jag trodde att han skulle reagera mer moget. Eller bara skita i henne.
 
Jag tror att det är lätt att förbise hur han betett sig när det blev lite synd om honom. Han har oavsett inte betett sig särskilt trevligt. Det är ändå tycker jag inte rätt att sprida rykten om honom som dom andra gjorde.
Nä han har en attityd som inte är bra men när dom var i hans lägenhet och hon bara skrattade åt hans stil så såg man hur sårad han blev. Han är nog ingen som släpper in folk nära.
 
Nä han har en attityd som inte är bra men när dom var i hans lägenhet och hon bara skrattade åt hans stil så såg man hur sårad han blev. Han är nog ingen som släpper in folk nära.
Jag var länge nära en narcissist, säger inte att han är en nu, men till och med sådana blir enormt sårade när man skrattar åt dom och har åsikter om deras stilar osv. Det är ofta ett känsligt ämne. Säger som sagt inte att han är en sådan person men att han blir sårad bevisar tyvärr inte någonting alls.

Jag har helt tröttnat på sådana personer och faller inte längre för att "det är synd om dom dom är så utsatta" stuket. För det är precis det kortet dom ofta spelar för att få sympatier.

Hur han betedde sig i början säger enormt mycket vad han är för person. Iallafall av det man såg.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 197
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 476
Senast: jemeni
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 752
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 383
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp