Love is blind Sverige

Ja, den fula klippningen är verkligen så otroligt löjlig och pinsamt uppenbar, men jag antar att det är typ halva "nöjet" med reality-tv för de som tittar på den sortens TV mer frekvent och är vana. För egen del får det mig dock bara att vilja krypa tillbaka ner i mitt "tittar aldrig på reality-tv"-hål som jag bott väldigt bekvämt i de senaste 32 åren :p
Samma här 🙈
 
Oj vad bra att ni skrev att de släppt sista avsnittet nu. 30 januari hade jag läst att det skulle sändas.
 
Det jag inte förstår riktigt med denna grejen är varför det skulle vara fult att vänta till bröllopet att säga nej? Är det inte vad hela programmet går ut på? Att dom inte vet fören bröllopet om det blir ett ja eller inte?
 
Det jag inte förstår riktigt med denna grejen är varför det skulle vara fult att vänta till bröllopet att säga nej? Är det inte vad hela programmet går ut på? Att dom inte vet fören bröllopet om det blir ett ja eller inte?
Precis! Det är inte konstigt alls egentligen tycker jag. Men skillnaden mellan länderna är väl att i USA har de varit i en storstad i taget, dvs familjen finna troligtvis lokalt. I svenska versionen kom de från hela Sverige så familjerna fick kanske resa till bröllopet. Och blir det då ett nej blir den snåla svensken kränkt. Den har ju fått betala för ingenting. Typ. 🤷‍♀️
 
Har klickat in i denna tråd två gånger nu på lunchen fast jag vet att jag inte borde... Blir lite trist att jag behöver hålla mig från både X och threads i några timmar till också. Brukar vara ganska roliga love is blind trådar där 😁 (och såklart flashbacks diskussioner 🙈😅)
Men nu behöver jag träna på lite självbehärskning och inte snoka mer innan jag sett bröllopen, kan bli en spännande utmaning. (Har iofs mina aningar om hur det gått för två par, men är inte helt säker på de andra två så lite spännande är det allt).
 
Det jag inte förstår riktigt med denna grejen är varför det skulle vara fult att vänta till bröllopet att säga nej? Är det inte vad hela programmet går ut på? Att dom inte vet fören bröllopet om det blir ett ja eller inte?

Jo men jag skulle iaf säga det innan om jag inte blir tvingad att vänta.
En drar ju dit sin familj o vänner med
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 064
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 073
Senast: jemeni
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 461
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 285
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp