Love is blind Sverige

Nu har jag kollat klart
"Var inte beredd på Meira och Oscars bröllop, trodde faktiskt att hon skulle säga nej. De andra som gifte sig hade jag redan läst om i sociala medier... Tror det var bra att det blev som det blev med Emilia och Lucas, mest för hennes skull då jag tänkte på vad hennes kompisar pratat med henne om. Och hon kändes ganska sansad efteråt trots allt, och tror helt klart att hon kan hitta någon som matchar hennes personlighet och energi mer 😊

Bli kul att se sista avsnittet om hur det gått, även om jag läst lite om det på andra sidor också 😇
Och under avsnittens gång har jag börjat tycka att Sergio är en rätt kul prick, började tveksamt men sedan blev jag mer positivt inställd 😊
 
Jag gillade Krissy-Lys tal på bröllopet, hon växte lite i mina ögon där! Tror för övrigt att de har störst chans som par, det har jag trott från början.

Blev ganska förvånad över att Meira sa ja, men det kan nog bli bra det också tror jag! Amanda och Sergio känner jag fortfarande "meh" för och även om han utvecklats på rätt håll tycker jag fortfarande att hon förtjänar så oerhört mycket bättre. Önskar att hon hade matchat med Christoffer istället, DET hade varit intressant att se!

Vad gäller Lukas och Emilia så tycker jag synd om dem båda, men det var nog lika bra att det blev som det blev. Trodde faktiskt inte att Emilia skulle säga ja heller. Tycker fortfarande att Lukas var den solklart snyggaste deltagaren, och så Catja på tjejsidan (men henne har jag inte mycket för i övrigt, hon framstod som extremt likgiltig och intetsägande från början till slut).
 
Nu är första fyra avsnitten släppta! :banana: Nån som hunnit kolla än? Nån som ska kolla?

Jag tycker det ska bli jättekul men ja lite orolig också att det ska vara stelt eller så. Men å andra sidan antar jag att de förmodligen har castat ganska extroverta personligheter :D
Började kolla idag och fastnade direkt.
Men hjälp vilken hemsk människa Sergio verkar vara. Kom på mig själv med att sitta och hojta "men lita inte på honom!" 😄😄 Vilken player 🤮

Christoffer tycker jag verkar vara en superhärlig kille. Men Catja verkar tveksam när de väl träffades.
 
Jag blev lite förvånad över Oscar och Meira. Jag trodde inte hon skulle säga ja. Lukas tyckte jag var väntat och var förvånad över att Emilia sa ja, det kändes som om hon chansade för att få chansen att gifta si. Sen är det ju såklart kilppt men det framstod som om hon mer gjorde det för att bli gift och för sin mammas lyckas skull, än för att det var med Lukas.
 
Intressant ändå att se Sergio, för då får man se manipulation och gaslightning på öppen tv. Han ljuger så jävla mycket där i podden. Och när han konfronteras så bara "jag är en väldigt ärlig människa". Medan han ljuger fullt ut 🤮 han är så äcklig. Men hoppas verkligen det gör att kvinnor kan se igen dessa signaler lättare. Han är så jävla sliskig och jag fattar inte att han ändå lyckas få 3 kvinnor intresserade av honom. Ville typ bara kräkas själv första gången han pratade. Fy

Överlag intryck: min skämselkudde har jag suttit med väldigt mycket kan jag säga.
 
Han är inte riktigt min cup of tea, men jag förstår att andra gillar honom 😅 Jag känner nog lite samma för honom och Oscar tror jag, de verkar vara ungefär samma "typ" av killar.
Klarar inte riktigt av honom heller. Typiskt såna män som är en femma men är så jäkla utseende fixerade. Han snackar jämt om hur hon ser ut innan dom träffats. Och jag klarar inte av såna män. Visst är utseendet viktigt, men han är inte direkt en 10 själv. Dom snyggaste männen är oftast inte så.fixerade. Ja alla skall tycka deres partner är snygg, men folk är fixerade vid detta är bara.... nope
 
Åh, jag blev ledsen för Emilias skull, nästan mest för att jag hade velat att det var hon som fick säga nej om det nu skulle sägas nej. Men det var nog för det bästa ändå.

Glad för Rasmus och K-L och Meira och Oskar, hoppas det går bra för dem :)

Sergio och Amanda känns bara som ett stort frågetecken, jag fattar fortfarande inte hur det gick till.

Överlag ska det blir oerhört intressant att se återträffen!
 
Åh, jag blev ledsen för Emilias skull, nästan mest för att jag hade velat att det var hon som fick säga nej om det nu skulle sägas nej. Men det var nog för det bästa ändå.

Glad för Rasmus och K-L och Meira och Oskar, hoppas det går bra för dem :)

Sergio och Amanda känns bara som ett stort frågetecken, jag fattar fortfarande inte hur det gick till.

Överlag ska det blir oerhört intressant att se återträffen!
Jag önskade också att Emilia skulle säga nej hade varit så otroligt skönt att se henne ge honom den dissen.
 
tänker Amanda med?!? Tragiskt. Allt ikväll visar hur läskig Sergio är. Och efter att ha sett filmer på hur han förföljt en 19-åring får jag känslanav att både fysisk och psykisk misshandel kommer att bli vardagsmat framöver.
 

Liknande trådar

L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 064
Senast: LiviaFilippa
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 094
Senast: jemeni
·
Hästvård Hejsan! Jag tror att jag skriver här för att kunna bolla min oro med någon som har nya tankar och idéer att ta upp med veterinären:)...
9 10 11
Svar
216
· Visningar
20 471
Hästmänniskan Gammal användare - nytt nick för att få helt utomstående åsikter på problemet, som inte grundar sig på inlägg jag skrivit tidigare...
2
Svar
38
· Visningar
11 287
Senast: QueenLilith
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kattsnack 10
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp