Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Jag gillar det också :-D Fast det kommer nog att ta ett tag att vänja mig.
Han menar egentligen bara väl och vill inte att jag ska må dåligt. Han hade hört någonstans att hårfärg kunde skada kroppen så man mådde psykiskt dåligt. Men jag hade helst velat att han bara låter mig vara för även om han menar väl med färgen, att tjata om nyttig mat och motion och liknande så gör det att jag känner mig dålig som inte klarar att leva upp till hans "krav"
Grattis!![]()
Tack :-D Jag trodde inte ens att jag var kapabel till att bli kär igen. Det känns både bra och mycket nervöst. Han känns för bra för att vara sann.Så roligt för digKärlek är bra skit
![]()
Skulle man må psykiskt dåligt av hårfärg? Skulle förklara att jag fick ångest pga att jag började färga mitt hår? Njae. Tror faktiskt inte riktigt på det. Nåväl. Nu har jag slutat färga mitt hår svart efter 2 år och håret får åter bli blont igen, slutade för jag ledsnade helt enkelt![]()
Tack :-DJättefint hår!Grattis till pojkvännen
Beroende på vilken sorts hårfärg du använder kan det göra ingen till mycket skada om du tex är allergisk med det antar jag att du inte är
Jag har alltid användt directions la riche, veganskt, inte testat på djur och totalt ofarligt. Ät det om du vill
Har nog förgat uppemot 20 gånger i alla möjliga färger.
Killen är nog inte så inne på det här med hår bara![]()
Vilken färg ska ditt bli? Jag har också för mig att Directions och Manic Panic är typ samma.Åh nu vill jag klicka hem min nya färg
Manic panic är väl typ samma som Directions tror jag = helt ofargligt. Bara en MASSA pigment.
Arctic Fox har också fina och väldigt bra färger men lite dyrare
Vet inte vart du köper från alltid men kolla på tex ebay så finns det minst ett par säljare från UK som säljer löjligt billigt
Synd att jag inte har en ljus hund annars hade den varit rosaeller tur kanske
![]()
Jag ska köra på pastel lila, hoppas bara att det funkar i mitt håt och inte blir typ grönt
Klarar du att äta pålägg? Skinka, salami, ost eller vad som helst som är gott? Men inte är godis
Jag är riktigt ätstörd och lovar att det inte är ett ställe du vill hamna![]()
Ja, jag försöker verkligen att skilja på mig själv och det ätstörda men det är svårt ibland. Jag tycker att det känns konstigt att jag kan titta mig i spegeln och vara nöjd samtidigt som det skriker i huvudet att jag är tjock.Jo jag känner igen det där. Det viktigaste tror jag är att du håller dig och stördheten skiljda, vilket du gör. Du vill en sak men stördheten vill något annat och då får man skrika och slåss.
Om du inte har aptit så är det ju jättebra om du får i dig mer från tex juice, det är mycket bättre än att gå på minus.
Jag älskar frukt och bär så det kan jag nästan alltid stoppa i mig, bra med fiber också
Det finns fullt i blåbär i skogen om du tycker sånt är mysigt, himla avslappnande faktiskt.
Jag brukar dricka proviva när jag får magont funkar helt ok. Bröd är dock något jag inte kan äta i mängder, blir alltid ont och killen skriker på mig för jag blir så pruttig
Nu ska jag gå till sängs och prutta lite me på honom![]()
Fick veta idag att de har stängt av respiratorn för pappa. Vet inte om han lever eller om han redan är dödMin morbror har de slutat att ge cellgifter och att det bara är palliativ vård som gäller. Det sista jag hörde idag var att han kanske har lunginflammation och eventuellt måste in på sjukhuset igen och han kom hem igår
Jet är död
Och min väns marsvinsfarbror kommer nog inte att leva länge till
Idag är bara för mycket
![]()
Fick veta idag att de har stängt av respiratorn för pappa. Vet inte om han lever eller om han redan är dödMin morbror har de slutat att ge cellgifter och att det bara är palliativ vård som gäller. Det sista jag hörde idag var att han kanske har lunginflammation och eventuellt måste in på sjukhuset igen och han kom hem igår
Jet är död
Idag är bara för mycket
![]()
Jet är död
Idag är bara för mycket
![]()