Lydia har fått barn

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Lydia har fått barn

Zoya skrev:
Stort stort grattis!! Jättesöt är hon.
Det är så underbart att se kort när dom är helst "nygräddade", mammans min är oftast helt oslagbar! Så här såg jag ut när David var helt nyfödd! :)

Hihi ni såg lika trötta ut båda två! ;) Det är den där stunden jag kan känna att jag saknar med elin, hon var ju full med slem och jox så de sprang iväg med henne och när jag väl fick hålla henne var hon påklädd och klar...
 
Sv: Lydia har fått barn

Snurrfian skrev:
Det är den där stunden jag kan känna att jag saknar med elin, hon var ju full med slem och jox så de sprang iväg med henne och när jag väl fick hålla henne var hon påklädd och klar...

Jaa usch, nu började jag gråta... Jag fick bara se (inte ens känna, armarna var förlamade av spinalen) Viktor, inlindad i tyg, i tio sek innan de sprang iväg och sen fick jag inte se honom på över 30 timmar. Det var fruktansvärt.
:cry:
 
Sv: Lydia har fått barn

Glömde ju i känsloanstormningen: Grattis igen Lydia!
 
Sv: Lydia har fått barn

Och tack för återvälkomnandet Silverkedjan! :)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 021
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 734
Senast: Gunnar
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 298
Senast: Cocos
·
Övr. Barn Idag gick jag veta att våra vänner har fått sitt andra missfall. Vi själva har bestämt oss för att vänta något år till, lägenheten vi...
4 5 6
Svar
103
· Visningar
9 412
Senast: miumiu
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp