Bukefalos 28 år!

Mättande, näringsrika drycker?

Sv: Mättande, näringsrika drycker?

Ja, klart det går att iallafall prova. Men är det tjockare än drickyoghurt så är jag ändå lite skeptisk, eftersom inte drickyoghurt fungerar just på grund av "tjockheten" :crazy:
 
Sv: Mättande, näringsrika drycker?

Jag tycker drickyoghurt är blaskigt så i ditt tycke är kanske näringsdrycker precis lagom då :)
Dom är så man får suga lite i sugröret, inte lika lätt som med läsk.
 
Sv: Mättande, näringsrika drycker?

Min kompis säljer herbalife, finns ett pulver där som egentligen är bantningspulver men innehåller näring, man blandar med mjölk eller tex tranbärsjos om du väljer jordgubbspulver:) tunnare i konsistens än drickyoghurt och nutrliett och helt ok smak, dock dyrt! Ca 20kr/portion! Om du bor i närheten av örebro kan du komma och smaka innan du köper;)
 

Liknande trådar

Äldre Ibland måste jag iväg tidigt på morgonen, och jag har SÅ SVÅRT för att komma igång. Jag kan inte sätta mig vid bordet och äta frukost...
Svar
9
· Visningar
1 420
Senast: Elisha
·
Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 689
Senast: Imna
·
Kropp & Själ Nu behöver jag mathjälp igen ;) Jag behöver tips på frukost som går att äta i bilen (eller bussen eller valfritt annat färdmedel för den...
2
Svar
26
· Visningar
2 320
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Skrev visst inget om ridningen förra veckan. Red först en lektion på min fina gamla favorit Dell, den kantiga flugskimmeln. När jag...
Svar
0
· Visningar
2 163
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Livförsäkring
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp