Mål (och drömmar)för 2023!

Mina mål för 2023 är kort o gått att få vara hyffsat skadefria och få sättas igång igen. (Går ju sådär med det redan när en visst herr kom in från hagen med både broddspark och ett broddtramp idag :cautious: )

Dröm vore ju att både Alva och Zarre kan vara helt igång båda två samtidigt, kanske kunna åka iväg på träning för någon rolig tränare. Är väldigt sugen på att prova på WE men det underlättar ju om man har iaf en ridbar häst. :angel:

Gamlingen är ju pensionär på eget begär med undantag för promenader när lust finnes. Men har nyligen återupptäckt mitt intresse för AR (o främst då deras ground work) och fick lite feeling så testade det med gammel man. Och det verkade uppskattas! Så det skulle vara kul att få åka iväg o träna för någon som vet vad de håller på med och lära mig mer, speciellt om det är ngt som skulle hjälpa gammel man att hålla sig i rörelse sas. Sen om det blir med gammelman lr någon av de yngre förmågorna får väl tiden utvisa. :p
 

Liknande trådar

Träning Hey alla kunniga! Har köpt mig min första alldeles egna häst nyligen som treåring (-16) och funderar nu lite på framtidsplaner. Jag har...
Svar
3
· Visningar
937
Senast: MiniLi
·
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
13 850
Hundavel & Ras Gick in på en kennels hemsida och såg att de planerade att föda upp av denna ras också. Då jag inte hört något om den tidigare blev jag...
Svar
4
· Visningar
1 720
Senast: Asko
·
Relationer Varning, långt inlägg. Jag har skrivit förut att jag dejtade en kille via nätet som skickade mycket dikter och dylikt, som dock var...
2
Svar
28
· Visningar
4 764
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp