Bukefalos 28 år!

Måla eller tapetsera fondvägg

Mirre

Trådstartare
Håller på och gör om i sovrummet.
Hade först tänkt måla ena väggen svart, vitt i övriga rummet.
Tänkt hänga mitt westernträns, lite bett osv på den svarta väggen.

Såg dock en jättesnygg svartvit tapet idag som skulle passa som fondvägg.
Så nu velar jag lite, dock passar den tapeten inte ihop med de gardiner och överkast som jag tänkt skaffa sen. Men den passar bra i stil med sängen och byrån.

tips någon?
 
Sv: Måla eller tapetsera fondvägg

Jag vet inte riktigt vad det är du vill ha tips om? Antingen gör du väl som du har tänkt från början eller så satsar du på den svartvita tapeten (om du nu gillar den och tycker den känns rätt) och väljer några andra gardiner som passar bättre ihop med den i stället? Svart och vitt funkar väl till det mesta annars, men det kanske är mönstret på tapeten som gör att den inte skulle passa ihop med överkastet och gardinerna?
 
Sv: Måla eller tapetsera fondvägg

Jag hade tapetserat, det är både enklare och går snabbare än att måla :)
Tror det bli snyggare också!
 

Liknande trådar

Hemmet Efter att en kompis skickat bilder på tapeter till sitt hus blev jag inspirerad och skulle vilja göra något med väggen bakom sängen i...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
5 601
Senast: Zinfernia
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 611
Senast: Snurrfian
·
Hemmet Vi har sagt upp vår hyresrätt och fick igår en bekräftelse på uppsägningen. Det är så trist, en hel sida med enbart "du är skyldig...
2
Svar
26
· Visningar
4 619
Senast: Voeux
·
Hemmet Har gått och blivit med bostadsrätt! Dock är tapeterna fula och dessutom dåligt uppsatta. Det är bubblor i tapeterna och inte raka...
Svar
10
· Visningar
2 359

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp