Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du får visa de på förlaget vad vi skriver här, så inser de att de tjänar på att ge dig mer utrymme att göra som du villJaa, fast det är ju inte jag som bestämmer.... Mitt förlag avgör vad och om något ska ges ut och har ramar som jag får rätta mig efter. Jag är inte riktigt kapabel att ge ut något själv, fixa distribution osv......
Jag vet inte, faktiskt, men jag tycker ju det är jätteroligt och vill se massor! Jag tror inte det är nån som invänder.@Lena Furberg : hur funkar det med upphovsrätten för färdigmålade bilder från din målarbok, får de fritt visas osv.?
Om inte du har något emot det lär det nog inte vara något problem!Jag vet inte, faktiskt, men jag tycker ju det är jätteroligt och vill se massor! Jag tror inte det är nån som invänder.
Jag tycker det är alldeles fantastiskt!!!Om inte du har något emot det lär det nog inte vara något problem!![]()
Alltså jag älskar den!!!Och ännu en...Påbörjade den igår men gjorde klart den idag.
![]()
Haha, åh, så kul. Det där är en av mina favoriter. Jag har inte börjat måla någon än dock, meen jag har helt andra tankar kring hur jag ska färglägga de där hästarnaOch ännu en...Påbörjade den igår men gjorde klart den idag.
![]()
YESSS!!! En musblack, dessutom!!![]()
nu såteknisk idiot
Varifrån köpte du den? Den verkar slut både på förlaget, på Adlibris och på Bokus.Min Måla Hästar har äntligen kommit idag, men det himla postkontoret hann stänga innan jag kom dit!![]()
Får man hänvisa här...? Den kommer in igen hos Adlibris men tills det tror jag PonnyPop har den...! Admin får ta bort inlägget om det strider mot bestämmelserna.....Varifrån köpte du den? Den verkar slut både på förlaget, på Adlibris och på Bokus.
Ok! Fick tips om ett par ställen i min stad av Egmont också.Får man hänvisa här...? Den kommer in igen hos Adlibris men tills det tror jag PonnyPop har den...! Admin får ta bort inlägget om det strider mot bestämmelserna.....