Målarböcker för vuxna

Du behöver gå in i bakom kulisserna på instagram, dvs i kodläget :)
Jag får högerklicka på bilden och sedan ta "Visa källkod", men det brukar vara lite olika beroende på vilken webbläsare man använder.

När du kommit dit så snabbsök på .jpg så hittar du länken.
Fast man kan ju inte högerklicka om man är på mobilen i appen instagram :)
 
2016-01-20%2011.59.05.jpg


Testar igen då...

Äääääh! Vad tusan....
 
Just nu mobilen.
Om du då trycker på de tre "plupparna" som sitter på lodrät rad under högra kanten på bilden du vill dela, ska du få upp tre alternativ, längst ner är "kopiera delnings-url" tryck på den. Sen går du hit, och trycker på länk-knappen (ser ut som en kedja) och Sen kopierar du in länken där :)
Då blir det en länk istället för bild men det är ju bättre än inget.
 
Om du då trycker på de tre "plupparna" som sitter på lodrät rad under högra kanten på bilden du vill dela, ska du få upp tre alternativ, längst ner är "kopiera delnings-url" tryck på den. Sen går du hit, och trycker på länk-knappen (ser ut som en kedja) och Sen kopierar du in länken där :)
Då blir det en länk istället för bild men det är ju bättre än inget.

Jag provade precis det men när du kom till instagram så sa den att bilden inte var tillgänglig och det är väl för att jag har privat konto. Nu tänkte jag utforska Flickr :)
 
Jag har Hemliga trädgården och Förtrollade skogen. Det är målarböckerna som jag har och tycker är de som faller mig bäst i smaken.
Pennor har jag fastnat för Faber Castell, finns både i bokhandeln, panduro och nätet. Undviker tusch då jag tycker det är svårt att måla med för att få olika nyanser.
90021D93-80EA-47CE-9E4D-2DA10621DD7F.jpg


Förlåt om bilden blev gigantisk :o
Var köpte du de målarböckerna?
 
jag målar skittråkigt, är ingen konstnär alls, men det är inte därför ja skaffat dessa,
De är bara för min egen skull haha

Jag målar också för min skull och är inte speciellt konstnärlig av mig alls. Men det är lite roligt ändå att dela med sig av det jag lyckats åstadkomma :)
 
Men sen måste jag ju säga också att bilderna mina har utvecklats mot första bilden jag färglade. Jag försöker jobba mer med "ton i ton" och skuggor och det gjorde jag inte alls i början och det är roligt att se min egna utveckling som är pågående :)
 
Jag målade en del jag också... Men jag blir bara stressad av målarböckerna, det är konstant beslutsångest kring vilka färger som ska vara på allting. Skitstörigt för jag skulle vilja måla i de men det gåååår inte, inte mer än en pyttestund ibland.
Så jag måste bara få slå ett slag för Querkles! Då målar man efter siffror, väljer färger själv men de är numrerade 1-5 iaf. För egen del känns det bra mycket mer avslappnande att måla i såna målarböcker än i de här fina som alla andra målar i :)
 
Jag tycker bara om att måla för min egen skull även om jag tvingar min man att kommentera bilderna men han får inte ur sig någon annan kritik än att de är "fina". :DMen klart man blir lite stolt när man fått till en bra bild. :up:
 

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 147
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 946
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Kemisk kastration?
  • Katter och spädbarn

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp