Målarböcker för vuxna

Som @Elementary säger är den slut hos alla, utom möjligen ponnypop men dom har minsta order värde på 250 kr och jag vill ju bara ha mappen :p :cry:

Nu vet jag inte vad mappen kostar men det är ju fler här i tråden som vill ha mappen. Gå ihop och beställt tillsammans och skicka sen bara med vanlig snigelpost? Så kommer ni ju över 250:- förhoppningsvis
 
Har inte målat på jättelänge med igår/idag gjorde jag denna. Från The Amazing world of horses.

22555052_10159430763660114_4413344200801159453_n.jpg
 
Vågade mig på en pålle idag. Insåg att jag inte målat, ritat eller ens färglagt en häst sedan typ lågstadiet. Jag har knappt sett en häst i verkligehten och förstår inte alls hur de är uppbyggda. Nä jag är ingen ”hästtjej” även om jag älskat hästar i många år. :o
Så det var ju ”intressant” att försöka skugga den! :p

Insåg att det här nog är det bästa jag kan åstadkomma och började på manen istället... men det blev verkligen inte som jag hade tänkt (ville ju ha highlights :() och nu blev jag lite opepp. Får försöka ta lite djupa andetag, inse att det får vara en mycket matt man helt utan highlights och nöja mig med det. :cautious: Det finns fler bilder jag kan försöka få till det på.
Det var lite väl längesedan jag använde färgpennor känner jag. Måste lära mig hur de funkar!

Okej... here it comes.

xs2dwdn.jpg


(Pållehästen ser väldigt besviken ut tycker jag :grin:)

Sen måste jag bara säga @Lena Furberg ...
OMG så fiiiina bilderna äääär :love: :love: :love:
Älskar att det är separata ark som utan krångel går att vrida, vända och greja med :heart
 
Vågade mig på en pålle idag. Insåg att jag inte målat, ritat eller ens färglagt en häst sedan typ lågstadiet. Jag har knappt sett en häst i verkligehten och förstår inte alls hur de är uppbyggda. Nä jag är ingen ”hästtjej” även om jag älskat hästar i många år. :o
Så det var ju ”intressant” att försöka skugga den! :p

Insåg att det här nog är det bästa jag kan åstadkomma och började på manen istället... men det blev verkligen inte som jag hade tänkt (ville ju ha highlights :() och nu blev jag lite opepp. Får försöka ta lite djupa andetag, inse att det får vara en mycket matt man helt utan highlights och nöja mig med det. :cautious: Det finns fler bilder jag kan försöka få till det på.
Det var lite väl längesedan jag använde färgpennor känner jag. Måste lära mig hur de funkar!

Okej... here it comes.

xs2dwdn.jpg


(Pållehästen ser väldigt besviken ut tycker jag :grin:)

Sen måste jag bara säga @Lena Furberg ...
OMG så fiiiina bilderna äääär :love: :love: :love:
Älskar att det är separata ark som utan krångel går att vrida, vända och greja med :heart
Den var ju jättefin! Älskar färgkombinationen.
 
Vågade mig på en pålle idag. Insåg att jag inte målat, ritat eller ens färglagt en häst sedan typ lågstadiet. Jag har knappt sett en häst i verkligehten och förstår inte alls hur de är uppbyggda. Nä jag är ingen ”hästtjej” även om jag älskat hästar i många år. :o
Så det var ju ”intressant” att försöka skugga den! :p

Insåg att det här nog är det bästa jag kan åstadkomma och började på manen istället... men det blev verkligen inte som jag hade tänkt (ville ju ha highlights :() och nu blev jag lite opepp. Får försöka ta lite djupa andetag, inse att det får vara en mycket matt man helt utan highlights och nöja mig med det. :cautious: Det finns fler bilder jag kan försöka få till det på.
Det var lite väl längesedan jag använde färgpennor känner jag. Måste lära mig hur de funkar!

Okej... here it comes.

xs2dwdn.jpg


(Pållehästen ser väldigt besviken ut tycker jag :grin:)

Sen måste jag bara säga @Lena Furberg ...
OMG så fiiiina bilderna äääär :love: :love: :love:
Älskar att det är separata ark som utan krångel går att vrida, vända och greja med :heart
JAAAA!!!!! Underbart!!! Jag vill se resten också, sen!!!

(Och - TACK!!!)
 
Skickade efter i söndags och i morses fick jag ett mejl om att dom idag skickar min beställning. Den skickas som vanlig post men tar typ 2 dagar extra :banghead: :arghh:
 

Liknande trådar

H
Hästhantering Jag ägnade mitt projektarbete till att träna NH med min medryttarhäst Geronimo. Min handledare ville att jag skulle skriva ihop en liten...
Svar
5
· Visningar
2 138
Senast: anyberg
·
Övr. Katt Jag har skrivit en text som jag avser att använda för att sprida information om kattskötsel. Den riktar sig till alla som har katter i...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
8 875
Senast: kem
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp