Marknad i byn (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

@Emtherlia jag delar faktiskt din magkänsla (även om jag är lite sugen på att rösta @Hedinn för att hon röstade på mig. Jag är normalt sett inte en hämndlysten person, är det normalt att detta drag uppstår i ulvlekar? :D )
Ja! Och det går aldrig över, man lär sig bara hantera det lite bättre med tiden :D

DL4
15:18 Habina röstar på bollen__
19:14 bollen __ röstar på Hedinn
20:12 fio röstar på Emetherlia
20.32 Myrten röstar på Elo
20:37 Blacksmithfarm röstar på Elo
20:38 Hedinn röstar på flyingchange
20:40 Mirtai röstar på Elo
Emtherlia röstar på Artline
Flyingchange röstar på Artline
Elo röstar på Habina
Artline röstar på Emtherlia

Bollen __ 1
Hedinn 1
Emetherlia 2
Elo 3
Flyingchange 1
Artline 2
Habina 1
Denna bör stämma @Sryoqwe

Ser absolut att du ska iväg och antagligen inte kan svara innan DL, men hur tänker du kring att det diskuterats att qitis inte borde haft nån spioninfo efter första natten, eftersom käket uteblev inatt och det då enbart borde varit eremiten som kunnat stoppa och qitis därmed borde tagit skydd natt 1?

Sen tror jag visserligen själv att det är sannolikt att fårulvsrösten låg på LenaH, men inte för att skydda nån, utan för att det är rätt rimligt att lägga en sån på nån som faktiskt åker ut (utöver den generella risken att nån lägger en andraröst på en ulv mot slutet). Säg att fårulvsrösten istället lagts på någon som bara hade en röst i tråden. Då skulle det vara tre uppe för lottning, säg att LenaH eller jag åkte ut, då skulle spioninfon innehålla en rad som pekar ut en god, eftersom lyan knappast lagt upp en ulv för lottning i det dolda?
Ja just det, bra att du påminner mig om det för det tappade jag tydligen bort. Såg också att det inte fanns skydd i paket så då har du ju rätt i det.. tyckte dock att q framförde att det borde vara spioninfon som togs först och tänkte det var hennes sätt att lämna testamente, men så behöver det ju icke vara.

Ja men jag fattar inte. :D Ett paket brukar ju innehålla en sia, eller en spioninfo eller beskydd om sådant finns. Men spioninfo finns ju bara en varje natt. Eller menas det rader? @Sryoqwe? Eller är det hemligt kanske?
Jamen är det inte ett paket per natt i tre nätter och det finns sior eller spinorader att välja mellan? Asså att eftersom det går att välja samma (?) 2 ggr så står de i plural? Eller?

Ursäkta något försenad uppdatering, jag fick åka iväg lite oplanerat och hamnade i ett vägarbete med väntetid. Ska läsa resultatet, lotta vid behov och sedan kommer uppdateringen.

Jamen är det inte ett paket per natt i tre nätter och det finns sior eller spinorader att välja mellan? Asså att eftersom det går att välja samma (?) 2 ggr så står de i plural? Eller?
Alltså jag är för trött för att fatta detta. Jag gick av jobbet i morse efter hela helgens jobb och är nu ledig i 9 dgr så har inte sovit för att jag ska kunna somna i natt.

Välja samma? Får man välja? eller menar du 3 paket får man och paket 1 innehåller säg en sia, paket 2 en spionrad och paket 3 en sia.

Uppdatering

Det var ju märkligt att bord förstörs och att det fanns folk som helt uppenbarligen inte ville att marknaden skulle få finnas kvar, det tyckte alla. Så även Elo. Hon ville veta var alla stulna saker låg gömda och mitt i letandet glömde hon av att det kanske fanns motståndare kvar... bordet lämnades oövervakat medan Elo gick ut i skogen. Inga grejer hittade hon, men när hon kom tillbaka var även hennes saker borta.

Elo var bybo.

Natt-DL 09:30

Allmän upplysning

Antalet lärlingar är inte specificerat i rollistan. Det står otydligt och jag ber om ursäkt för det. Bybor står heller inte med men de finns, vilket ni nu vet efter ett och annat dödsfall.

Alltså jag är för trött för att fatta detta. Jag gick av jobbet i morse efter hela helgens jobb och är nu ledig i 9 dgr så har inte sovit för att jag ska kunna somna i natt.

Välja samma? Får man välja? eller menar du 3 paket får man och paket 1 innehåller säg en sia, paket 2 en spionrad och paket 3 en sia.
Exakt så tänkte jag men det kanske är bäst att LL förtydligar @Sryoqwe

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

• Svensk politik 9
  • Hur hitta elektriker?
  • Valvaka!

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?