Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller ond siare?, räknas inte i villkoren.Det känns ju som Elo är god om hon inte ens försöker rädda sig?
Det var så i förra leken men jag vet ju inte hur det är i denna leken såklartDet känns ju som Elo är god om hon inte ens försöker rädda sig?
Varje natt jaSpionrader och sior? Hur många paket får dom? Var det inte bara 3?
Du tänker att den onda siaren hellre åker ut än sin ulvpolare artline? Ja, det är ju en teori såklart…Eller ond siare?, räknas inte i villkoren.
Jo dom ändrade ju i början att den onda sian är med såsom att onda måste vara fler än goda för att vinna. Men goda vinner om alla ulvar dör.Eller ond siare?, räknas inte i villkoren.
Ja! Och det går aldrig över, man lär sig bara hantera det lite bättre med tiden@Emtherlia jag delar faktiskt din magkänsla (även om jag är lite sugen på att rösta @Hedinn för att hon röstade på mig. Jag är normalt sett inte en hämndlysten person, är det normalt att detta drag uppstår i ulvlekar?)
Hade glömt det, hoppade bara till första inlägget å läste där...Jo dom ändrade ju i början att den onda sian är med såsom att onda måste vara fler än goda för att vinna. Men goda vinner om alla ulvar dör.
Denna bör stämma @SryoqweDL4
15:18 Habina röstar på bollen__
19:14 bollen __ röstar på Hedinn
20:12 fio röstar på Emetherlia
20.32 Myrten röstar på Elo
20:37 Blacksmithfarm röstar på Elo
20:38 Hedinn röstar på flyingchange
20:40 Mirtai röstar på Elo
Emtherlia röstar på Artline
Flyingchange röstar på Artline
Elo röstar på Habina
Artline röstar på Emtherlia
Bollen __ 1
Hedinn 1
Emetherlia 2
Elo 3
Flyingchange 1
Artline 2
Habina 1
Ja just det, bra att du påminner mig om det för det tappade jag tydligen bort. Såg också att det inte fanns skydd i paket så då har du ju rätt i det.. tyckte dock att q framförde att det borde vara spioninfon som togs först och tänkte det var hennes sätt att lämna testamente, men så behöver det ju icke vara.Ser absolut att du ska iväg och antagligen inte kan svara innan DL, men hur tänker du kring att det diskuterats att qitis inte borde haft nån spioninfo efter första natten, eftersom käket uteblev inatt och det då enbart borde varit eremiten som kunnat stoppa och qitis därmed borde tagit skydd natt 1?
Sen tror jag visserligen själv att det är sannolikt att fårulvsrösten låg på LenaH, men inte för att skydda nån, utan för att det är rätt rimligt att lägga en sån på nån som faktiskt åker ut (utöver den generella risken att nån lägger en andraröst på en ulv mot slutet). Säg att fårulvsrösten istället lagts på någon som bara hade en röst i tråden. Då skulle det vara tre uppe för lottning, säg att LenaH eller jag åkte ut, då skulle spioninfon innehålla en rad som pekar ut en god, eftersom lyan knappast lagt upp en ulv för lottning i det dolda?
De står iaf i plural
Jamen är det inte ett paket per natt i tre nätter och det finns sior eller spinorader att välja mellan? Asså att eftersom det går att välja samma (?) 2 ggr så står de i plural? Eller?Ja men jag fattar inte.Ett paket brukar ju innehålla en sia, eller en spioninfo eller beskydd om sådant finns. Men spioninfo finns ju bara en varje natt. Eller menas det rader? @Sryoqwe? Eller är det hemligt kanske?
Alltså jag är för trött för att fatta detta. Jag gick av jobbet i morse efter hela helgens jobb och är nu ledig i 9 dgr så har inte sovit för att jag ska kunna somna i natt.Jamen är det inte ett paket per natt i tre nätter och det finns sior eller spinorader att välja mellan? Asså att eftersom det går att välja samma (?) 2 ggr så står de i plural? Eller?
Exakt så tänkte jag men det kanske är bäst att LL förtydligar @SryoqweAlltså jag är för trött för att fatta detta. Jag gick av jobbet i morse efter hela helgens jobb och är nu ledig i 9 dgr så har inte sovit för att jag ska kunna somna i natt.
Välja samma? Får man välja? eller menar du 3 paket får man och paket 1 innehåller säg en sia, paket 2 en spionrad och paket 3 en sia.
Hahaha jag orkar inte.. Sicken twistSååå...det kan alltså vara lärlingar i plural?Jamen då kan ju qitis mkt väl valt spioninfo ändå.