Marknad i byn (Ulvlek)

Bukefalos 30 år!

Jag känner mest att jag inte har någon aning om något. Bsf borde vara god med tanke på dl 2. Jag tror inte att Myrten hade röstet på Niyama om hon hade varit ond.

Habina och fio kan vara ond men då känns det onödigt att de offrade Niyama såpass tidigt dag 3 även om Niyama var avslöjad. Så H och F är inte mina huvudmisstänkta.

Jag tror inte att Hedinn hade röstat på Q som ulv, det hade varit avslöjande men hon kan vara ond siare men jag tycker att hon resonerat vettigt igår och idag så jag vet inte.

Flyingchange och elo känner jag mest vet inte men de båda passar in i min teori om att ulvarna varit rätt anonyma.

Emtherlia har jag skrivit om och jag utesluter inte att hon kan vara kollega med bollen pågrund av bolls röst på elo.

Nu blir jag stressad så drar iväg rösten men kan ändra den om vi behöver samla röster.

Emtherlia röstar på Artline då jag tror hon försökte hjälpa sin lyakompis i DL2 när hon röstade på mig.

Jag la till i mitt inlägg
Ah, såg det nu.

Alltså hade jag haft en konkret ond att peka på så hade jag pekat. Jag väljer Elo för att hon har flutit med lite och för att jag hoppas att Myrten är god och då vill jag samla rösterna.

Men med Emtherlia så tycker jag att det känns som att Artline s röst kan ha varit ett första försök att rädda Niyama, innan drevet mot q startade.

@Emtherlia jag delar faktiskt din magkänsla (även om jag är lite sugen på att rösta @Hedinn för att hon röstade på mig. Jag är normalt sett inte en hämndlysten person, är det normalt att detta drag uppstår i ulvlekar? :D )

Jag var inne på Artline redan igår just på grund av att jag tror att man ville dreva mot Niyama i DL2, sen gick det mot qitis istället vilket såklart passade våra lurviga deltagare utmärkt. Därför:

flyingchange röstar på Artline

Ah, såg det nu.

Alltså hade jag haft en konkret ond att peka på så hade jag pekat. Jag väljer Elo för att hon har flutit med lite och för att jag hoppas att Myrten är god och då vill jag samla rösterna.

Men med Emtherlia så tycker jag att det känns som att Artline s röst kan ha varit ett första försök att rädda Niyama, innan drevet mot q startade.
Okey. Du hade ju rätt om Cirkus och Q. Men jag blir bara lite nojig eftersom det inte bör finnas så mkt info ute i leken och många verkar väldigt säkra på sin sak.

DL4
15:18 Habina röstar på bollen__
19:14 bollen __ röstar på Hedinn
20:12 fio röstar på Emetherlia
20.32 Myrten röstar på Elo
20:37 Blacksmithfarm röstar på Elo
20:38 Hedinn röstar på flyingchange
20:40 Mirtai röstar på Elo
Emtherlia röstar på Artline
Flyingchange röstar på Artline
Elo röstar på Habina
Artline röstar på Emtherlia

Bollen __ 1
Hedinn 1
Emetherlia 2
Elo 3
Flyingchange 1
Artline 2
Habina 1

Jag förstår inte alls kommentarerna om att jag flutit med? Jag har inte varit jätteaktiv, men vad fan ska jag skriva om? Jag har ingen info? :rofl: visst kan jag ordbajsa men det gör ju ingen skillnad, liksom.

Behöver rösta.

Elo röstar på Habina

Jag tror att Habina var med och startade drevet mot Q.

Artline röstar på Emtherlia.
Jag tror att ulvarna varit anonyma och hennes röst på Q. Sedan hade det varit intressant att se om jag röstat bra eller dåligt.

@Emtherlia jag delar faktiskt din magkänsla (även om jag är lite sugen på att rösta @Hedinn för att hon röstade på mig. Jag är normalt sett inte en hämndlysten person, är det normalt att detta drag uppstår i ulvlekar? :D )

Jag var inne på Artline redan igår just på grund av att jag tror att man ville dreva mot Niyama i DL2, sen gick det mot qitis istället vilket såklart passade våra lurviga deltagare utmärkt. Därför:

flyingchange röstar på Artline

Alltså du blir bara konstigare och konstigare för mig i dina teorier :rofl: Nu måste du förklara. Vem ville dreva mot Niyama i DL2 och sen gick det mot qitis? Alltså Niyama var fårulv och qitis var lärling? Jag fattar inte?

Jag förstår inte alls kommentarerna om att jag flutit med? Jag har inte varit jätteaktiv, men vad fan ska jag skriva om? Jag har ingen info? :rofl: visst kan jag ordbajsa men det gör ju ingen skillnad, liksom.

Behöver rösta.

Elo röstar på Habina

Jag tror att Habina var med och startade drevet mot Q.
Du vill inte försöka rädda dig?

Liknande trådar

• Jag går och fiskar (Ulvlek)
  • Spelet om väljarna (ulvlek)
  • Inte Shakespeare och inte Richard III under parkeringen (Ulvlek)
  • Stulet paket

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

• Kattsnack 12
  • Kattnamn från sagor?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka