Jag läste igenom leken, när jag började läsa ditt inlägg tänkte jag kommentera att Myrten kan vara fårulv men sen hade du redan skrivit det och då skrev jag att du redan skrivit det. Det är ju helt orimligt och omöjligt att vara först med allt?Jag menar specifikt att du inte verkade själv kommit fram till att Hedinn skulle kunna vara ulv och Myrten fårulv. Det brukar du vara den första att se och i det läget du kom in i kommentarerna kändes det som du borde varit där för länge sedan, men nu stället skriver du. Att jaha nu ser jag att du skrivit det (ang Hedinn ) och även ovillig att ta att myrten skulle kunna vara fårulven. Jag får som sagt mest en känsla av att du är onda siaren och inte ulv , som famlar lite i mörkret ensam ?
Jag menar inte att hålla irl emot det , det vet jag händer alla , ber om ursäkt om det har uppfattats så
Skulle kommentera att den kan ligga på Hedinn men då kom du själv till det sen. Jag tycker fortfarande Myrten röst skaver men jag minns inte riktigt hur hon brukar spela.
Det var ju inte alls ett "jaha". Och vadå ovillig att ta in att Myrten kan vara fårulv?
Du får gärna misstänka mig men jag blir less när du blåljuger om vad jag skrivit.