Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är helt med dig. Hon har varit väldigt anonym hittils och gled med på ett bananskal i röstningen igår. Plus att hon ville samla rösterna idag på Niyama och lägger den 5e rösten!?! Inte jättetroligt i det läget att rösterna inte skulle bli samlade liksom. Känns som en lätt röst att lägga på en kollega i det läget.
Men varför skulle jag då rösta på Niyama i DL2 när det varit så enkelt att lägga en röst på Q?Skulle väl vara om rollen tweakats till "ond siare som blivit galen".
![]()
Inte något annat alls?Använder det jag skrev igår och även att jag nog hade röstat på henne igår om det inte var så uppenbart med Niyama.
fio röstar på Emthe pga ovanstående.
Jag har inte hittat någon som är mer misstänkt än nämligen.
Ser absolut att du ska iväg och antagligen inte kan svara innan DL, men hur tänker du kring att det diskuterats att qitis inte borde haft nån spioninfo efter första natten, eftersom käket uteblev inatt och det då enbart borde varit eremiten som kunnat stoppa och qitis därmed borde tagit skydd natt 1?Måste gå och vet inte om jag hinner tillbaka innan DL.
Har funderat och jag tänker nog att det eventuellt kan finnas något ont i Hedinn iom att Lena åkte, även om nu utifrån vad Q skrivit tror att fårulvrösten låg där så att Lena hade 3 röster så tänker jag att det ju ändå kan ha varit för att Hedinn är ond och Niyama röstade ju sent så hon hade ju hunnit se att det stod 2-2 innan hon röstade tänker jag.
Sen i DL2 så röstade ju Hedinn jättesent men hon la ju rösten på Q i ett läge där jag tänker att hon sett att Niyama hade 3 röster och Q 4 röster. Så tror hon la den där för att öka chansen iom att det ju var flera som inte röstat.
Bättre än såhär blir det nog tyvärr inte från mig idag. Öppen för att ändra röst om jag hinner tillbaka och ni kommit fram till något vettiagre.
bollen__ röstar på Hedinn
Inte något annat alls?
Mirtai,hedinn och elo som inte synts så mycket? Elo har ännu färre inlägg än Emtherlia.
Vad är skillnaden på Emthe och Elo då? Edit: Jag kan ändra menar jag, jag är inte låst vid just emtheBehöver rösta innan jag somnar ståendes
Men på vem? Jag tror vi kommit fram till att Myrtens rödt på Niyama sättet henne på goda sidan. Jag tycker hon resonerar vettigt och då samlar jag gärna röster.
Så
Blacksmithfarm röstar på Elo
Hon har glidit med, och jag vilö samla rösterna lite så att onda förhoppningsvis inte kan styra.