Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken elegant frisyr!Honey var också morfar till mitt mest älskade marsvin någonsin. Min underbara lilla XíexieHon jobbade också i motvind då hon var timglasformad med bra skuldror och rumpmuskler, men med smal midja och lång kropp. Hon lyckades trots detta samla ihop 22 silverkort och fyra BISplaceringar
Här är hon på SM (eller NM? Jag har noll koll på dem) i Eskilstuna 2013
Visa bifogad fil 187022

Där var hon ändå jätteslarvigt klipptVilken elegant frisyr!
Jag hade en merino en gång i tiden, den fick inget pris den på grund av; litet huvud och för mjuk päls![]()
SjälvklartAlltså...får man fråga om sitt marsvin här?
Jag har inte lyckats få raserna/sorterna att fastna i skallen, trots att jag träffade marsvin första gången för 30 år sen. Har dock inte ägt några egna förrän nu. Men dottern vill så gärna veta vad våra två är för någonting.
De är båda omplaceringar (genom soc och genom djurhem), så vi vet nästan inget om dem.
Visa bifogad fil 187056
Tack för hjälpen!Självklart
Den övre är black/golden/white tan och den undre black/golden/white roan. Båda är nonself av petkvalité.
Supersöta!![]()
Så lite såTack för hjälpen!
Jag har haft ett helt gängJag drömmer faktiskt om ett ljust marsvin med rosa/röda ögon