Masked Singer sÀsong 3

Tycker kanske att Martin Melin kanske Vild men skoj gissning. Men jag tycker det Àr svÄrt.
 
TĂ€nker att mycket pĂ„ SuperhjĂ€lten passade in pĂ„ Carolina KlĂŒft, det kamratliga och att vara en förebild (organisationen generation pep) och hon Ă€r ocksĂ„ medicine hedersdoktor vid Sahlgrenska/Göteborgs universitet, vilket skulle kunna förklara lĂ€karledtrĂ„den tĂ€nker jag. Och den kroppsliga siluetten ser vĂ€l ut att stĂ€mma.
 
TĂ€nker att mycket pĂ„ SuperhjĂ€lten passade in pĂ„ Carolina KlĂŒft, det kamratliga och att vara en förebild (organisationen generation pep) och hon Ă€r ocksĂ„ medicine hedersdoktor vid Sahlgrenska/Göteborgs universitet, vilket skulle kunna förklara lĂ€karledtrĂ„den tĂ€nker jag. Och den kroppsliga siluetten ser vĂ€l ut att stĂ€mma.

Bra gissning!
 
Jag kÀnde mig tvungen att kolla programmet först innan jag lÀste trÄden...
TĂ€nker att mycket pĂ„ SuperhjĂ€lten passade in pĂ„ Carolina KlĂŒft, det kamratliga och att vara en förebild (organisationen generation pep) och hon Ă€r ocksĂ„ medicine hedersdoktor vid Sahlgrenska/Göteborgs universitet, vilket skulle kunna förklara lĂ€karledtrĂ„den tĂ€nker jag. Och den kroppsliga siluetten ser vĂ€l ut att stĂ€mma.
Hann se den hÀr kommentaren och Àven rösten lÄter som hon, sÄ det tror jag pÄ...
 
SÅ sorgligt att listan Ă€r lĂ€ckt. VARFÖR gör folk sĂ„ :confused: ? Varför förstöra ett roligt programkoncept?

I övrigt Ă€r jag JÄTTEDÅLIG pĂ„ att gissa, bland annat för att har sĂ„ dĂ„lig koll pĂ„ kĂ€ndisar. Ofta nĂ€r juryn sĂ€ger ett namn sĂ„ sitter jag dĂ€r som ett frĂ„getecken och undrar vem det Ă€r.... :D
 
Jag kÀnde mig tvungen att kolla programmet först innan jag lÀste trÄden...

Hann se den hÀr kommentaren och Àven rösten lÄter som hon, sÄ det tror jag pÄ...
Jag gick bara pÄ de detaljerna jag skrev, men kÀnner inte alls igen rösten sÄ dÀr har jag ingen aning! :)
 
TĂ€nker att mycket pĂ„ SuperhjĂ€lten passade in pĂ„ Carolina KlĂŒft, det kamratliga och att vara en förebild (organisationen generation pep) och hon Ă€r ocksĂ„ medicine hedersdoktor vid Sahlgrenska/Göteborgs universitet, vilket skulle kunna förklara lĂ€karledtrĂ„den tĂ€nker jag. Och den kroppsliga siluetten ser vĂ€l ut att stĂ€mma.
Det hĂ€r Ă€r nog spot on! Snubbarna i bakgrunden sĂ„g ut att kasta/stöta och hoppa lite i bakgrunden vid ett tillfĂ€lle och ledtrĂ„den ”kasta mig ut i luften och sprĂ€nga grĂ€nser” stĂ€mmer ju rĂ€tt bra med att hoppa högt/lĂ„ngt och slĂ„ rekord. :)
 
Det hĂ€r Ă€r nog spot on! Snubbarna i bakgrunden sĂ„g ut att kasta/stöta och hoppa lite i bakgrunden vid ett tillfĂ€lle och ledtrĂ„den ”kasta mig ut i luften och sprĂ€nga grĂ€nser” stĂ€mmer ju rĂ€tt bra med att hoppa högt/lĂ„ngt och slĂ„ rekord. :)
TÀnkte att sprÀnga grÀnser ocksÄ kan anspela pÄ att hon bytt gren att fokusera pÄ.
 
NÄgon som tittar idag? Har precis börjat kollat kvÀllens avsnitt. Sett fjÀrilsfen hittills.. Funderar pÄ om det kan vara Miriam Bryant hon kommer frÄn Partille utanför Göteborg och sjöng pÄ kronprinsessan Victorias bröllop. Men hade lite svÄrt att fÄ ihop det med vissa andra ledtrÄdar. Tycker det var svÄra ledtrÄdar.
 
Det var Otippat! Jag tÀnkte pÄ honom men bra för att jag spÄnade pÄ andra med samma förnamn. Inte för att jag alls trodde det var han. WOW!
 
Haha...som vanligt har jag absolut INGEN aning om nÄgonting.... Men det Àr rÀtt kul att titta ÀndÄ.... :D
 

Liknande trÄdar

Kultur MÄste vara fler Àn jag pÄ Buke som tittar pÄ skrÀp-TV! :D Vad kollar ni pÄ nu, nÄgra tankar om sÀsonger eller personligheter? En ny...
2 3
Svar
44
· Visningar
1 770
Senast: lil-sis
·
Kultur Inspirerad av trĂ„den Sjuka lĂ„ttexter 😁 sĂ„ undrar jag vilka era favoritsommarlĂ„tar Ă€r. Vilka lĂ„tar Ă€r det som direkt ger er sommarkĂ€nsla...
Svar
11
· Visningar
583
Fritid Är i behov av en egen trĂ„d om discgolf, sĂ„ hĂ€r Ă€r den. HĂ€r kan vi diskutera och dela med oss om allt som har med plast, kast och trĂ€d...
2
Svar
20
· Visningar
910
Senast: Glimra
·
Tjatter Nu har nya sÀsongen börjat. NÄgon som vill gissa vilka som döljer sig bakom masken?
3 4 5
Svar
84
· Visningar
9 413
Senast: Lingon
·

Bukefalos, HĂ€stnyheter, Radannonser

AllmÀnt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

HĂ€strelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp