Masterchef (ulvlek)

Tja visst KAN de- men det känns ju ändå inte som det troligaste tycker jag? Varför skulle ulvar rikta fokus på varandra och bollen ville ju uppenbarligen rösta på cirkus., en tidig röst i leken dessutom- känns inte heller som det mest troliga att göra om de två satt i lyan ihop?
Jag har ju definitivt inte uteslutit att en av dessa tre kan vara tjuv som råkat hamna i diskussion med en ulv - eller hur? Jag tycker bara att det inte borde vara så att de sitter i lyan ihop med cirkus någon av dem.
Jag tänkte mest på @Snurrfian och @cirkus :) Och fokus tycker jag väl inte att det blev utan det kan lika gärna vara ulvar som interagerar istf att inte låtsas om varandra vilket också är rätt vanligt. :)

Jag känner mig inte förföljd och jag försöker faktiskt hitta onda utifrån annat än just ..... mat :)

Samma här så jag hoppas det kan ta lite fart nu. :)

Fruktmord :arghh: Nog för att banan och ananas brukar blandas in för att fixa vidriga rätter men mango också??

Nä, jag tror Hedinn försöker få ljuset från sig själv och istället fixa fokus på sina underliga matteorier, för när man tänker på en stackars mango som får offra livet för att vara med i vanlig mat så är det liksom svårt att koncentrera sig på att leta ulvar.

Lenis röstar på Hedinn

Alltså, det här är misstänkt, så misstänkt det nu kan vara vid DL1. Lenis börjar yra om mord på frukt. Det känns som om hoin verkligen vill peka på att hon inte skulle kunna tänka sig att döda någon, inte ens en frukt. Jag tror bara en ulv tänker så.

Lobelia röstar på Lenis

Röstlista DL1 kl 21.30
11.15 Blacksmithfarm röstar på quarter4ever

16.59 Bollen__ röstar på cirkus(ogiltig röst )
20.10 Snurrfian röstar på Blacksmithfarm
20.25 Killaloe röstar på Snurrfian
20.36 mammas röstar på killaloe
20.59 Lenis röstar på Hedinn
21.07 Lobelia röstar på Lenis

Q 1
BSF 1
Snurrfian 1
Killaloe 1
Hedinn 1
Lenis 1

Röstlista DL1 kl 21.30

Q 1
BSF 1
Snurrfian 1
Killaloe 1
Hedinn 1
Lenis 1
6 st kvar att rösta och jag är en av dem...

Jag vill inte rösta baserat på mattemat men börjar känna mig lite stressad nu. :crazy:

Alltså, det här är misstänkt, så misstänkt det nu kan vara vid DL1. Lenis börjar yra om mord på frukt. Det känns som om hoin verkligen vill peka på att hon inte skulle kunna tänka sig att döda någon, inte ens en frukt. Jag tror bara en ulv tänker så.

Lobelia röstar på Lenis

Fast hon sa ju samtidigt att det var okej att döda räkor? O_o Lite väl inkonsekvent tänkande (eller selektivt läsande?) tycker jag allt. Typiskt en ulv som vill sprida misstankar omkring sig enkelt :cautious:

Idahoe röstar på Lobelia

(Och ja,det är en typisk förstadagsröst även från mig ;) )

Varför jordärtskocksoppa?
För att det är så förbaskat gott, billigt och enkelt att göra, alltså svårt att misslyckas med. Den är dessutom enkelt att anpassa till veganer eller laktosintoleranta.

Röstlista DL1 kl 21.30

21.13 Idahoe röstar på Lobelia

Q 1
BSF 1
Snurrfian 1
Killaloe 1
Hedinn 1
Lenis 1
Lobelia 1

Jag vet varken in eller ut just nu. @Blacksmithfarm är möjlug ulv för att hon serverar korvstroganoff dom paradrätt. @quarter4ever kommer med långa fina inlägg som känns lite väl tvärsäkra men det känns lite som Q som vanligt oavsett sida såatteh. @Mammas röstar på Killaloe med en teori som jag inte begriper alls. (Säger kanske mer om mig än henne iofs :cautious:). @bollen__ har tidsbrist och lägger en ogiltig röst och har varit osynlig more or less. @Snurrfian serverar mitt favoritvilt som paradrätt och känns annars rätt osynlug minus ot-diskussionen om receptstöld. @cirkus @Lenis @Lobelia och @Mirtai har jag absolut nollkoll på. @Killaloe är bara fullig och glad as usual. (Damn u Killa :love:)

Med andra ord vet jag inte alls vem jag ska rösta på. :arghh:

Välkomna till ert första Stresstest!

Ni har 15minuter på er att koka 3 perfekt kokta ägg till oss - ett löskokt, ett hårdkokt och ett alldeles perfekt medelkokt ägg!

Varsågod att börja!

DL 21.30
Jag är ju äggallergiker :arghh: jag kan inte koka ägg, har aldrig gjort det... :o

// hon som egentligen inte borde vara med i MC eftersom Jon är allergisk mot en massa ätbart :p

Hm klockan tickar och den jag faktiskt reagerat mest på hittills så är det @Killaloe
Som verkade tycka att jag hade en rimlig iakttagelse i att goda kan haka sig i goda , men ändå väljer att rösta på en av de jag hade funderingar kring (och de funderingarna var inte att alla faktiskt ens var goda!)
Kan vara som @Mammas tänkte att det kan vara för att det faktiskt ÄR en ond som var med i mina funderingar och hon därför väljer att lägga en röst på en som hon då i så fall vet är god?

så därför
quarter4ever röstar på Killaloe

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några... 45 46 47
Svar
923
· Visningar
45 207
Senast: Mistimed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka