blev det ett inte för mycket? jag hänger verkligen inte med i sista meningen![]()
Alltså - jag menar att de flesta som spelat med mig vet att jag brukar hitta på bus i lyan så gott det går
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
blev det ett inte för mycket? jag hänger verkligen inte med i sista meningen![]()
Jomen jag tänker som så att om jag då utgår från att Killa inte lägger en röst på en kollega och nästa steg att Killa inte alls sitter i lyan så är det fullt rimligt att Mammas och Snurris sitter i lyan ihop.
Men det är alltså en förstadagsteori en dag där det mesta handlat om mat då...![]()
Jag upplever det så med tanke på hir du rabblar upp hur bland annat @Killaloe varit med i lekarna det senaste i jämförelse med många andra. Det kändes bara som om du ville skapa en metadiskussion nästan. Men jag var även väldigt öppen för att jag läst hela diskussionen fel i och med att jag dels bara skummat den och dels läst på mobilen.Du får gärna citera exakt var jag är grälsjuk? Och varför det isf skulle göra mig ulvig, iom att ulvar snarare brukar anklagas för att vilja flyta med?
Det här tycker jag är mycket skumt.
Med tanke på att jag satt i lyan med henne senast förra leken så nej jag tycker faktiskt inte hon iscensätter de mest konstiga saker. En skärpt spelare absolut, men inte en av de jag tycker är ologisk och knepig pga det, vi tänker ganska lika när vi är onda tycker jag.
Sen fjäskar jag inte för nån jag inte har nån uppfattning om, jag skriver om jag tror att något är mindre misstänkt eller mer misstänkt. Tycker det låter långsökt att jag skulle vara ond och försöka få över cirkus på min sida- jag tror inte hon är typen det nånsin skulle funka på.
Nu ska jag kolla mästerkocken för att ha koll på konkurrenterna, återkommer om en timme![]()
Jag antar att du menar att Mammas var god?med risken att du redan skrivit om det här. Nu när mammas visade sig vara ond, så antar jag att dina tankar runt snurris i lyan ser annorlunda ut idag? och Killa, vad tänker du om henne?
jag kan bara hålla med!om man spinner vidare på att lyamedlemmar troligen inte lägger upp en kollega för lynch med en andraröst i första lynchen så innebär det:
Q och killaloe sitter inte i lyan tillsammans
Hedinn och Lenis sitter inte i lyan tillsammans
Med tanke på att jag satt i lyan med henne senast förra leken så nej jag tycker faktiskt inte hon iscensätter de mest konstiga saker. En skärpt spelare absolut, men inte en av de jag tycker är ologisk och knepig pga det, vi tänker ganska lika när vi är onda tycker jag.
Sen fjäskar jag inte för nån jag inte har nån uppfattning om, jag skriver om jag tror att något är mindre misstänkt eller mer misstänkt. Tycker det låter långsökt att jag skulle vara ond och försöka få över cirkus på min sida- jag tror inte hon är typen det nånsin skulle funka på.
när jag satt i lyan med cirkus första gången kom hon upp med en plan om hur vi skulle lura spionen och fick mig godförklarad genom hela leken. En annan gång har hon och en annan spelare lagt upp avancerade planer i lyan för hur de ska verka osams i leken. Så i min värld är cirkus kapabel att göra det mesta![]()
Eller så är de lyakompisar och gör en riktig chansning bara för att få en godförklarad....om man spinner vidare på att lyamedlemmar troligen inte lägger upp en kollega för lynch med en andraröst i första lynchen så innebär det:
Jag bara undradeNä, verkligen inte. Men när alla är lika oskumma och jag måste rösta och bop är förbjudet. Jag hade en teori, jag medger att den är svag, men det är en teori som är baserad på topic. Vad är problemet?
om man spinner vidare på att lyamedlemmar troligen inte lägger upp en kollega för lynch med en andraröst i första lynchen så innebär det:
Fast det var väl främst Quarter4ever som poängterade att Killa varit med i december? Lenis upplever jag främst lyft misstanken pga att det var en andraröst, och det gällde ju inte bara mig.Jag upplever det så med tanke på hir du rabblar upp hur bland annat @Killaloe varit med i lekarna det senaste i jämförelse med många andra. Det kändes bara som om du ville skapa en metadiskussion nästan. Men jag var även väldigt öppen för att jag läst hela diskussionen fel i och med att jag dels bara skummat den och dels läst på mobilen.
Jag skulle väl aldrig vara snurrigVad gäller @Killaloe så känns hon lite spretig? Jag belyste ett sånt exempel tidigare och jag vet inte om det är en ond som försöker verka aktiv eller en snurrig god?
"Troligen inte" tycker jag känns vågat att säga. Troligt kan det nog vara, däremot är väl sannolikheten större att de inte gör det.om man spinner vidare på att lyamedlemmar troligen inte lägger upp en kollega för lynch med en andraröst i första lynchen så innebär det:
jo jag är nog den som poängterat det. Det får jag hålla med om faktisktFast det var väl främst Quarter4ever som poängterade att Killa varit med i december? Lenis upplever jag främst lyft misstanken pga att det var en andraröst, och det gällde ju inte bara mig.
Annars tror jag @Snurrifan är ledigt?
Tack för denJa men absolut. Jag tänker dock att skillnaden mot ex dig är att du försökte rösta. Inte för att det gick så bra, men ändå![]()
![]()
Jag undrar mest vad en ricottaost är?Dags för tävlingens första Mystery box challenge!!!
Ni får lyfta på lådorna..... NU!!!
Grattis, ni ska laga till något spännande av denna ricottaost!
Ni har 5minuter i skafferiet att plocka ihop vad ni behöver och sedan 55minuter på er att tillaga er rätt!!
DL 21.30
(och nej - ni behöver inte berätta vad ni ska använda ricottan till...![]()
)