Masterchef (ulvlek)

.
Jag tycker att det är lite konstigt med rösterna på Mirtai - Killa har i allafall teoriat om varför, medan bollen lägger en väldigt blek andraröst som i princip går ut på att hon tror som Killa. Nu ser jag att Idahoe också tagit upp detta.
Ja! Jag reagerade också på det (för mig känns inte @Mirtai skum) men jag kan inte säga om jag vet att @Bollen är ond för det?
@Killaloe s röst förstår jag inte riktigt men hon har ju jobbat ihop den sas.

Alltså vafaan äe det här? All teknik hatar mig just nu. Jag höll på att skriva ihop en wall of text om hur mina tankar går så lägger laptopen av. Och mitt inlägg fanns inte som utkast på mobilen. :arghh:

.
Jag tycker att det är lite konstigt med rösterna på Mirtai - Killa har i allafall teoriat om varför, medan bollen lägger en väldigt blek andraröst som i princip går ut på att hon tror som Killa. Nu ser jag att Idahoe också tagit upp detta.
Ok, jag har läst igenom lite mer nu och jag tror inte att @bollen__ är ond för att hon följer @Killaloe , hon tror nog bara att Killa är god och gör det lite enkelt för sig. Kanske.

Jag har verkligen läst den här posten tre gånger och fattar inte :o jag är nog trög! alltså..är det mirtai och cirkus du misstänker för att vara i lyan ihop?

Jag tror att jag begripit något av detta nu och eftersom jag strax måste hoppa i säng och har (för) mycket att göra innan dess så tänker jag rösta nu.
Om jag förstår Killa rätt så är jag lite benägen att hålla med hennes scenario här. Då inte cirkus och Mirtai i lyan, för även om cirkus är kreativ i lyan så känns inte det scenariot riktigt rätt för mig. Det kan ju såklart visa sig att jag har fel.
Men
bollen__ röstar på Mirtai
för att jag tror att Killaloe kan vara något på spåren med sin wall of text här uppe och då känns det för mig troligast att det är Mirtai-Lenis scenariot. Och eftersom Mirtai redan har en röst så..
Ursäkta men nu hänger inte jag med? Först säger att du inte hänger med på vad Killaloe skriver och sen helt plötsligt begriper du vad hon har skrivit och följer rösten? O_o Jag ser inte att Killaloe har gett någon förklaring mellan dessa två inlägg?

Jag är mest misstänksam över om tjuven har tjuvat antingen en sia eller spioninfon jag
:cautious:
Samt att drällraden till lyan inatt kan ha hjälpt dem att hitta varandra tom
Eller så är det inte alls så
:idea:
Lite att fundera på kan man säga!

Det gäller ju att drällraden är vem den har stulit av i så fall.
Drällraden kan ju lika gärna vara nånting annat. I bästa fall att ulvarna käkade mammas

Vad den än har stulit så försöker den nog visa sig för lyan.

Jag upplever det så med tanke på hir du rabblar upp hur bland annat @Killaloe varit med i lekarna det senaste i jämförelse med många andra. Det kändes bara som om du ville skapa en metadiskussion nästan. Men jag var även väldigt öppen för att jag läst hela diskussionen fel i och med att jag dels bara skummat den och dels läst på mobilen.

Men du citerar mig inte alls, vilket jag bad om. Att vara grälsjuk är ju fö ett personlighetsdrag och inget man bara har i en lek, in my book. Jag har inte rabblat särskilt mkt om Killa alls utan bemötte det Q skrivit så det blev ännu mer obegripligt för mig..

Fast det var väl främst Quarter4ever som poängterade att Killa varit med i december? Lenis upplever jag främst lyft misstanken pga att det var en andraröst, och det gällde ju inte bara mig.

Exakt.

Lenis menar att cirkus inte brukar hitta på bus eller iscensätta saker när hon är ond. Jag är benägen att INTE hålla med henne om det! :p Cirkus är i min värld en av de spelare som kan lura upp en på läktaren för att köpa korv, och själv fattar man ingenting förrän man står där med korven i näven :D

Nej nej nu har jag varit otydlig, det jag i min skalle tänkte var att cirkus kan hitta på en massa men hon gör sällan sånt jag själv tycker är ologiskt när jag är ond. Eller hur jag ska skriva.. Så det var mer ett inte så genomtänkt uttalande av mig och f ö inte alls nån godförklaring som vissa vill få det till. Hade jag kunnat godförklara någon hade jag inte varit så tydlig med det för då skulle jag bli käk direkt igen och det är jag trött på..

Jag ska gå från datorn ett tag nu och vara lite social så jag röstar nu

Jag tycker att det @Lenis skrivit om @cirkus är väldigt märkligt. Nu har t.o.m. cirkus själv sagt att hon har fel. Varför försöka få cirkus mindre misstänkt genom att skriva en sådan sak?

Mirtai röstar på Lenis

Den teorin mot mig måste ju isf baseras på att du tror att cirkus är ond eller? Jag ser inte att du beskriver varför det vore ulvigt?

Ursäkta men nu hänger inte jag med? Först säger att du inte hänger med på vad Killaloe skriver och sen helt plötsligt begriper du vad hon har skrivit och följer rösten? O_o Jag ser inte att Killaloe har gett någon förklaring mellan dessa två inlägg?
Nä men min hjärna gjorde ett hjättejobb ( :p ) sen kanske jag har helt fel menmen. Har tyvärr inte mer att komma med idag, måste i säng.

Jag är fortfarande mest misstänksam mot bumpo. Jag hittar inget jag tycker är mer skumt

Det är synd att inlägget hon hade på gång hakade sig, för där kanske förklaringar ko. Men mitt inlägg 331 får gälla som teori.

cirkus röstar på bumpo

Jag vete sjutton vad jag ska tro idag egentligen:idea:
Jag är fortfarande fundersam över ffa bumpo iofs

Men klockan tickar ju och eftersom jag inget vet med säkerhet så reagerar jag på Lobelia mest idag , fram till nu iaf
Hon verkar snar till att få mig misstänkt - för att jag faktiskt är mänsklig och missar en detalj? Kanske var det tacksamt att haka på i det? Eller så är det faktiskt så att jag är så skum att hon tycker det?
Men vet inte riktigt hur jag ska tolka det andra som skrivs så får utgå från mig själv helt enkelt
quarter4ever röstar på Lobelia

En förvirrad och snabb recap av min vägg är att jag uppenbarligen läst åt helvete fel vad gäller @Hedinn och @Lenis tidigare idag. (Mobillekande suger häströv.) Jag har helt enkelt missuppfattat och fått allt om bakfoten där. My mistake och jag förstår att det gör mig skum.

Mirtai har varit smygande och i mångt och mycket väldigt men vad tycker hon? (Jag vet att det är mycket glashus men jag tycker att det är oroväckande.) Jag tyxker att i de inläfg hon faktiskt har så är det väldigt lite att faktiskt ta på. Så hon är den jag tänker rösta på ikväll. Bumpo röstar på Mirtai baserat på ovanstående.

Lenis röstar på bumpo

Av anledningarna jag skrivit ovan, jag får inte ihop det med argumenten mot mig som inte är grundade och som hon inte kan hänvisa till, och sedan att hon inte hänger med Killa men sedan följer..?
Jag tror det antingen är vanlig tidsbrist/godförvirring eller ond som inte behöver läsa så noga.

Fan jag måste rösta coh får igen rätsida på leken.

Q har i vart vall betet sig skumt genom att missa rollers funktion och påpeka att lyan har spin onföo

Lobelia röstar på Q

Jag börjar få tidsnöd och då landar jag på någon jag inte riktigt väntat mig:

LenaH röstar på Idahoe

För att när jag läser igenom bollens inlägg så tror jag att hon följer Killa för att hon tror att Killa är god och inte för att hon är en ond som försöker ta chansen att få ut en god. Därför tror jag Idahoe är en ond som högg en lämplig kandidat.

Även om Ida rent statistiskt inte borde sitta i lyan! :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Under gårdagskvällen hände det omöjliga – i samband med ett misslyckat inbrott i Pengabingen där Björnligan försökte sno åt sig några... 45 46 47
Svar
923
· Visningar
45 207
Senast: Mistimed
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka