Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja! Jag reagerade också på det (för mig känns inte @Mirtai skum) men jag kan inte säga om jag vet att @Bollen är ond för det?.
Jag tycker att det är lite konstigt med rösterna på Mirtai - Killa har i allafall teoriat om varför, medan bollen lägger en väldigt blek andraröst som i princip går ut på att hon tror som Killa. Nu ser jag att Idahoe också tagit upp detta.
Ok, jag har läst igenom lite mer nu och jag tror inte att @bollen__ är ond för att hon följer @Killaloe , hon tror nog bara att Killa är god och gör det lite enkelt för sig. Kanske..
Jag tycker att det är lite konstigt med rösterna på Mirtai - Killa har i allafall teoriat om varför, medan bollen lägger en väldigt blek andraröst som i princip går ut på att hon tror som Killa. Nu ser jag att Idahoe också tagit upp detta.
Jag har verkligen läst den här posten tre gånger och fattar intejag är nog trög! alltså..är det mirtai och cirkus du misstänker för att vara i lyan ihop?
Ursäkta men nu hänger inte jag med? Först säger att du inte hänger med på vad Killaloe skriver och sen helt plötsligt begriper du vad hon har skrivit och följer rösten?Jag tror att jag begripit något av detta nu och eftersom jag strax måste hoppa i säng och har (för) mycket att göra innan dess så tänker jag rösta nu.
Om jag förstår Killa rätt så är jag lite benägen att hålla med hennes scenario här. Då inte cirkus och Mirtai i lyan, för även om cirkus är kreativ i lyan så känns inte det scenariot riktigt rätt för mig. Det kan ju såklart visa sig att jag har fel.
Men
bollen__ röstar på Mirtai
för att jag tror att Killaloe kan vara något på spåren med sin wall of text här uppe och då känns det för mig troligast att det är Mirtai-Lenis scenariot. Och eftersom Mirtai redan har en röst så..
Jag är mest misstänksam över om tjuven har tjuvat antingen en sia eller spioninfon jag
Samt att drällraden till lyan inatt kan ha hjälpt dem att hitta varandra tom
Eller så är det inte alls så
Lite att fundera på kan man säga!
Jag upplever det så med tanke på hir du rabblar upp hur bland annat @Killaloe varit med i lekarna det senaste i jämförelse med många andra. Det kändes bara som om du ville skapa en metadiskussion nästan. Men jag var även väldigt öppen för att jag läst hela diskussionen fel i och med att jag dels bara skummat den och dels läst på mobilen.
Fast det var väl främst Quarter4ever som poängterade att Killa varit med i december? Lenis upplever jag främst lyft misstanken pga att det var en andraröst, och det gällde ju inte bara mig.
Lenis menar att cirkus inte brukar hitta på bus eller iscensätta saker när hon är ond. Jag är benägen att INTE hålla med henne om det!Cirkus är i min värld en av de spelare som kan lura upp en på läktaren för att köpa korv, och själv fattar man ingenting förrän man står där med korven i näven
![]()
Nä men min hjärna gjorde ett hjättejobb (Ursäkta men nu hänger inte jag med? Först säger att du inte hänger med på vad Killaloe skriver och sen helt plötsligt begriper du vad hon har skrivit och följer rösten?Jag ser inte att Killaloe har gett någon förklaring mellan dessa två inlägg?
Sorry att jag inte hunnit komma in och förklara! Men jag gillar att du försökt förstå, det hedrar dig!Jag har verkligen läst den här posten tre gånger och fattar intejag är nog trög! alltså..är det mirtai och cirkus du misstänker för att vara i lyan ihop?
@Lenis se mitt röstinlägg för förklaring kring den saken.