MAXAM ALLROUND FISH eller GRIFFIN HB ALLROUND FISH?

Grålly

Trådstartare
Någon som äger en Maxam allround fish eller Griffin hb allround fish?

Fördelar?

Nackdelar?

Någon som provat dessa sadlar?

Jag vill veta allt! Är de sköna, lätta att "anpassa på några sekunder", som de kallar det? Berätta allt ni vet om dessa sadlar.
 
Sv: MAXAM ALLROUND FISH eller GRIFFIN HB ALLROUND FISH?

Hmm...det verkar ganska skumt att några plastbitar skall kunna förbättra passformen på en häst. köp en vanlig syntet som passar eller tag ut en sadelprovare. De brukar förvisso vara mjuka att rida i...
Lycka till
 
Sv: MAXAM ALLROUND FISH eller GRIFFIN HB ALLROUND FISH?

carrin skrev:
Hmm...det verkar ganska skumt att några plastbitar skall kunna förbättra passformen på en häst. köp en vanlig syntet som passar eller tag ut en sadelprovare. De brukar förvisso vara mjuka att rida i...
Lycka till


Verkar kanske skumt, men har du provat den? Ska ta ut en sadelprovare, men undrade om den var bra. Prova den, och kom tillbaka sen.
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Hemmet Jag tittar på soffor då jag ska köpa en men funderar på om jag ska ha en i skinn eller tyg. Det har varit lite av en dröm att ha en...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
5 803
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Långt inlägg så jag hoppas att någon orkar läsa hela för jag hade behövt utomstående tankar och åsikter. Då jag känner att jag inte...
Svar
3
· Visningar
1 937
Utrustning Nu har jag förhoppningsvis lagt upp en bra plan för hur jag ska få köpt en ny dressyrsadel. Efter jul ska jag ta ut en sadelprovare som...
Svar
7
· Visningar
1 966
Senast: MiniLi
·
Utrustning Köpt min drömhäst för ett par veckor sedan som är helt underbar på alla sätt och vis. Jag har dock enorma problem med att hitta en sadel...
Svar
7
· Visningar
2 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp