McDonalds frukost, glass?

Jag har inte provat att beställa glass på morgonen, men i våras upptäckte jag att det gick att beställa Big mac före kl 10. Åt deras frukostmeny för minst 10år sedan och tyckte den var hemsk, så jag har alltid undvikit att handla före kl 10. :p
 
Men, det verkar lösa sig! Jag kollade faktiskt inte hemsidan denna gång utan för några veckor sedan när jag hade samma fundering. Nu har de lagt in sommarens nyheter i frukostmenyn där vilket innehåller den där sundaen med passionfrukt som jag var sugen på:d Sååå då borde det gå?! Det är en sån där jobbig restaurang som verkar ta beställning främst i maskiner så ligger inte alternativet inne blir jag galen:D
Den har jag provat och var svingod :d:d:up: obs, det är även små maränger i bitar som garnering, så säg till om du inte vill ha dem.
 
De brukar ofta rengöra glassmaskinen på morgonen innan 10. Jag har försökt många ggr. Ibland har man tur! Blir alltid lika sur när de inte säljer glass/milkshake på morgonen! Kan de inte rengöra tidigare/på natten? Många har ju dygnet runt öppet 🤯
 
Kan meddela att det går utmärkt att beställa&betala i kassan av en uppenbart nyanställd vid förfrågning men det går inte att få då " de inte får sälja innan 10". Det är sommar, den står på hemsidans frukostsida och vad i helvete... :banghead:
:banghead: :banghead: :rage:
 
De brukar ofta rengöra glassmaskinen på morgonen innan 10. Jag har försökt många ggr. Ibland har man tur! Blir alltid lika sur när de inte säljer glass/milkshake på morgonen! Kan de inte rengöra tidigare/på natten? Många har ju dygnet runt öppet 🤯
På natten är man väldigt lite personal jämfört med på morgonen. Plus att glass/shake ingår i den vanliga menyn som säljs fram till kl 06 (05 på vissa) alltså måste den fungera fram tills dess. Det enda rimliga är att rengöra/pastörisera under frukosttimmarna.
 
På natten är man väldigt lite personal jämfört med på morgonen. Plus att glass/shake ingår i den vanliga menyn som säljs fram till kl 06 (05 på vissa) alltså måste den fungera fram tills dess. Det enda rimliga är att rengöra/pastörisera under frukosttimmarna.
Hur lång tid tar det att rengöra den?
 

Liknande trådar

Mat Jag har ett fysiskt ansträngande sommarjobb. Utomhus. Det är 1000 grader varmt och vindstilla där jag jobbar. Fullt påklädd i svart för...
Svar
12
· Visningar
1 335
Senast: Sassy
·
Mat Allvetande buke! När jag gick i grundskolan 2001-2011, så serverades på fredagar alltid soppa och mjukt bröd. Det bästa var de fredagar...
Svar
7
· Visningar
627
Senast: cambodia
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 480
Kropp & Själ Kära kära allvetande Buke, vad vet ni om diklofenak -tabletterna Eeze? Går de inte ens att få på recept längre ? De har fungerat...
Svar
10
· Visningar
1 110

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp