Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - FINALEN

Suck. Lisa Ajax får mig att somna, trots att hela numret ser proffsigt och snyggt ut i mina ögon.

Förövrigt irriterar jag redan ihjäl mig på att den manliga programledarens uttal av många namn. "Lisa Ajak" bland annat... Gah.
 
Kusinbarnet, som nu är vaken, säger att jag såg ut som Lisa när jag var ung flicka :laugh: Det skulle vara håret då.
 
Jag tycker David härmar måns alldeles för mycket för att jag ska gilla det. Sen är det inte riktigt min typ av musik heller..
 
Känns som om det inte är något krut i tredje låten. Bara.. Platt och tråkigt trots att det ju inte är någon lugn låt direkt.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 952
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 356
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 308
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 668
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp