Bukefalos 28 år!

MELODIFESTIVALEN 2016 - FINALEN

Mina största favoriter:
Saraha
Panetoz

Gillar mycket:
Ace Wilder
Frans

Helt ok:
Lisa Ajax
Robin
Boris
Wiktoria
Oscar
Molly

Ska väl inte vara i toppen:
Samir & Viktor
David L
 
Kom med era tippningar ni andra med, alltså vad ni TROR, så ser vi sen efteråt hur fel vi haft haha.

Ja det var ju en annan fråga!


1. Frans
2. Ace Wilder
3. Molly
4. Wictoria
5. Oscar
6. Boris
7. David
8. Robin
9. Lisa Ajax
10. Panetoz
11. Saraha
12. Samir & Viktor
 
Jag väntar med att tippa tills jag hört alla och kunnat jämföra dem mot varandra osv.

Här äts det i vanlig ordning naturgodis och så dricker jag te. Hundarna ska få kycklingvingar, så de blir nog också glada :)
 
Dottern smaskar på yoghurtdoppade jordgubbar och sjunger med i Panetoz låt. Hon sa redan innan att det var en av hennes favoriter, tillsammans med Samir & Viktor.
Jag tycker att den är glad och poppig och det kan man komma långt med.
 
Citat från tv-soffan här:
"Det värsta är att den här låten passar bra i såna här sammanhang, för de är fullständigt vidriga" :p
Vad jag själv tycker vet jag inte riktigt. Jag tyckte det var tråkigt.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 951
Senast: Lingon
·
Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 356
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 300
Senast: Lingon
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 667
Senast: Halcyon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp