Melodifestivalen 2020 FINAL

Alltså, jag förstår verkligen inte storheten med Dotters låt, för mig är den inte ens mellanmjölk. Och hennes scenframträdande ser ut som att hon har klåda i underlivet.... :cautious:
Och Anna B har en röst som man älskar eller inte tål alls. Jag tillhör de senare. 🙄
Paul Rey känns som ett sömnpiller för mig.
Så nej, jag förstår verkligen inte varför dessa anses vara favoriter. :yuck:🤪
 
Alltså, jag förstår verkligen inte storheten med Dotters låt, för mig är den inte ens mellanmjölk. Och hennes scenframträdande ser ut som att hon har klåda i underlivet.... :cautious:
Och Anna B har en röst som man älskar eller inte tål alls. Jag tillhör de senare. 🙄
Paul Rey känns som ett sömnpiller för mig.
Så nej, jag förstår verkligen inte varför dessa anses vara favoriter. :yuck:🤪
Men vadå klåda i underlivet??
Hon är ju BRA!! Lev med det :mad:
 
Hoppas att en tjej vinner i år, men älskar Anis Don Demina! :o Första året på lääääänge jag sett alla deltävlingar.
 
Crone är för mig mellanmjölk. Jag stör mig åtminstone inte på den och det är ett positivt tecken.
Rey klarar jag inte av frisyren och låten är alldeles för mycket blaha-tråkig-poppojke.
 
(Sista)

Jag går typ emot alla andra o gillar inte alls dotter eller Anna. Gillar inte Annas röst o tycker helt enkelt inte dotter är bra. Gillar inte hennes röst heller sen e de Porrigt o barnsligt

Alla andra låtar gillar jag så vem som helst annars kan vinna
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det dags att besöka Göteborg, för deltävling 2 i MELLO 2020! :banana: :banana: :banana: De tävlande är: 1. Nobody –...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
6 971
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 599
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 623
Senast: voltis
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 371

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp