Bukefalos 28 år!

Melodifestivalen 2020 FINAL

(Sista)

Jag går typ emot alla andra o gillar inte alls dotter eller Anna. Gillar inte Annas röst o tycker helt enkelt inte dotter är bra. Gillar inte hennes röst heller sen e de Porrigt o barnsligt

Alla andra låtar gillar jag så vem som helst annars kan vinna
Ja, varför ska hon stå och spreta med benen så? Det ser bara provokativt porrigt ut, måste man det som kvinna?
 
Robins låt börjar bra men sen fattas det något och den kommer inte igång.

Mariette är ungefär som vanligt men jag tycker nog att det är hennes minst dåliga bidrag.
 
Robins låt börjar bra men sen fattas det något och den kommer inte igång.

Exakt det! Jag tänkte när den började att jag gillar ju den här, kul. Efter en stund: när kommer den igång ordentligt? Och slutet lät som att de skruvade ner musiken.

Mariette, har sagt det tidigare att hon sjunger bäst, men denna låt är inte bäst för henne.

Jag har egentligen för dålig koll för att hänga med, har dessutom varit ut med hunden en lång sväng just (det var väldigt stilla ute!), men kommer att läsa era lysande analyser i alla fall! :D:)
 
Fast uppträdandet är ju numera en jättestor del av paketet. Svårt att ignorera, liksom. Samtidigt som inget uppträdande kan väga upp en kass låt!
Jo fast det är så trist att tjejer alltid ska få höra hur de beter sig, varför gör hon si, varför gör hon så, hon har svamp och yada yada. Inte som att någon kommenterar att Felix har en jacka som är 5 nummer förstor. Men nu tänker jag återgå till musiken 👋
 
Felix tillhör definitivt min bottenduo i finalen. Fjantigt och tråkigt.

Anna B är jag kluven till. Jag anser att låten är bättre än hon och jag gillar inte hennes röst. Framförallt är det nog en bitterhet sen hennes avskyvärt urusla vinnarlåt.
 
Jo fast det är så trist att tjejer alltid ska få höra hur de beter sig, varför gör hon si, varför gör hon så, hon har svamp och yada yada. Inte som att någon kommenterar att Felix har en jacka som är 5 nummer förstor. Men nu tänker jag återgå till musiken 👋
Fast jag retar mig minst lika mycket på manliga artister som TAR SIG I SKREVET eller juckar. :crazy:
 
Mina favoriter:

Dotter
Mariette
Mamas
Anna

Vilken som av dem kan vinna för mig!

Hanna sjunger bra i versen men det blir för mycket skrik i refrängen.
Victor och Paul är okej låtar men lite intetsägande och sången håller inte riktigt. Robin lite samma.
Felix ok men lite för platt. Mendez, Mohombi och Anis inte riktigt min stil.
 
Jag gillar Anna. Märks att hon hittat sin stil och är självsäker i den. Jag tycker det är ett bra finalfält i år. Spelar ingen större roll för mig vem som vinner även om det finns några jag inte tror fungerar i eurovision.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag är det dags att besöka Göteborg, för deltävling 2 i MELLO 2020! :banana: :banana: :banana: De tävlande är: 1. Nobody –...
6 7 8
Svar
143
· Visningar
7 052
Kultur Neeej har inte glömt bara jobbat mycket :) På lördag är det dags för Andra Chansen, det är fyra dueller där segraren i varje duell går...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 620
Kultur Redan onsdag! :nailbiting: På lördag är det deltävling 3 i MELLO, kommer vi se årets slutgiltiga vinnare eller kommer den nästa vecka...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
4 658
Senast: voltis
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 434

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • FÅRtråden
  • Guldfasanerna
  • Färsk/frystorkat foder

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp