MELODIFESTIVALEN 2021 - deltävling 1

Förhoppningsvis har jag lite bubbel kvar när programmet börjar.... ;) Vad jag ska äta vet jag inte, men jag har chips. Kan även poppa popcorn, om lusten faller på :) !
 
Har precis lyssnat på de korta klippen på kvällens bidrag och jag tycker det känns som ett ganska jämnt startfält. Inget sticker ut som riktigt bra eller riktigt dåligt.
Tippar Kadiatou och Arvingarna till final och Paul Rey och Danny till andra chansen. Men Jessica skulle kunna slå sig in där också.
 
Är så otroligt glad att jag är bortbjuden och slipper se eländet. Det var illa nog när det bara var en gång om året, nu ska plågan dras ut i all evighet...

Tycker du verkligen att det här är rätt tråd?

Jag tycker att det är en otroligt tråkig inställning att känna att man bara måste gå in i en tråd som handlar om ett intresse folk har, som ger folk glädje och bara skriva för att man vill klanka ner på det.
 
Dags för partyyyy
 

Bifogade filer

  • 8DA8C6C4-CB8D-4257-A227-1B90A3867559.jpeg
    8DA8C6C4-CB8D-4257-A227-1B90A3867559.jpeg
    364,5 KB · Visningar: 18
Hmmmm jag tycker sällan om Mellomusiken men tittas SKA det göra. Punkt. :D Jag hoppas mycket på Kadiatou, tyckte mycket om henne i Idol även om hennes musik inte riktigt är min stil. Men hon är otroligt talangfull! Nathalie Brydolf var jag tyvärr inte lika förtjust i, men visst var hon duktig.

Danny tycker jag inte om. Arvingarna och Jessica Andersson är jag nog fel målgrupp för. Lillasyster och Paul Rey har jag ingen åsikt om.
 
Snaaaart dags!

Ska bli mkt intressant att se hur det känns utan publik! Det kommer ju bli 100% fokus på artisten, dvs inga svep över publik etc. Mer som... Musikvideo ?

Har laddat m cheezballs, lite gott och blandat och salta pinnar :bump:
 
Snaaaart dags!

Ska bli mkt intressant att se hur det känns utan publik! Det kommer ju bli 100% fokus på artisten, dvs inga svep över publik etc. Mer som... Musikvideo ?

Har laddat m cheezballs, lite gott och blandat och salta pinnar :bump:
Kommer vara på fb under sändningen som vanligt, och kommer in hit efteråt och ser vad ni tyckt och sammanfattar :D
 
Jag ska såklart titta! Till min pojkväns stora glädje ska även han titta :p
Vi ska äta chokladbollar med dulce de leche. (Chipsen får bli efteråt. Det krispar för mycket :D )
Är de med dulce de leche inblandad i smeten, eller har de en klick fyllning i mitten? Jag googlade och hittade båda varianter.... :)
 
När jag nämnde Mello för killen jag träffar så lät det som att han var jättepepp på att titta, till min stora förvåning. Så nu sitter vi här med lite godis (jag har choklad och saft) och väntar på att det ska börja. Hela hans familj tittar också och har någon chattgrupp på facebook där alla framträdanden osv betygsätts, och den gruppen har jag blivit med i nu också. Så ja, det blev visst mycket mello för mig helt plötsligt :p
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 446
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 326
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 012
Senast: voltis
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 240
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp