MELODIFESTIVALEN 2021 - deltävling 1

Första gillar jag refrängen på, där kommer en bra röst fram med. I verserna så låter det som att hon inte är i sitt bästa tonläge. Inte helt såld på outfiten heller...
 
Oj vad dåligt hon Kadiatou sjöng. Lät ju typ falskt och blekt?! Låten känns rätt välproducerad och dansvänlig men hennes röst kändes helt fel. Fattar inte hur hon kunnat komma så långt i idol? Men kanske bara är denna låt som inte passar henne.
 
Håller med om Lena :up:

Kadiatou lät som allt annat som prodocerats på sistone, tråkigt..

Nejnej på Lillasyster men är för inte är min genre överhuvudtaget troligen 😅
 
Oj vad dåligt hon Kadiatou sjöng. Lät ju typ falskt och blekt?! Låten känns rätt välproducerad och dansvänlig men hennes röst kändes helt fel. Fattar inte hur hon kunnat komma så långt i idol? Men kanske bara är denna låt som inte passar henne.
Hon sjöng drömmigt bra i Idol. Vet inte vad som hände idag. :(

Är besviken på Kadiatous nummer. Hon lös ju, dock. Så vacker :love:
 
Äter popcorn och dricker öl och njuter av denna tid på året, när jag som utlandssvensk är allra mest svensk :love: . Enda fördelen med coronan måste ju vara att man vet att man inte behöver missa melodifestivalen pga typ sociala aktiviteter, haha.
 

Liknande trådar

Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 447
Senast: Halcyon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 333
Kultur Ja ni läste rätt, det är åter igen dags för det stora musikkalaset som vi alla längtat efter! Melodifestivalen 2020 är här...
5 6 7
Svar
134
· Visningar
7 012
Senast: voltis
·
Kultur Snart är det ÄNTLIGEN lördag igen! Och det betyder ju bara en sak: MELLODAGS! :banana::banana::banana: Det är dags för deltävling 2...
7 8 9
Svar
177
· Visningar
9 240
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp