Melodifestivalen 2022 deltävling 4

Jag har lyssnat på alla bidragen på spotify.
Just nu känner jag mest att semifinalen är överflödig. Vad ska bidragen därifrån tillföra i finalen?
 
Bara jag som tycker Medinas låt är väldigt lik Bella Ciao - Hugel Remix bitvis? 🧐 Bella Ciao var ju väldigt poppis för sisådär 2 år sen nu. Hela låtarna är inte lika varandra men vissa sekvenser är verkligen närmast rena kopior om man lyssnar på melodin.

Ja, jag vet att det är så med musik ibland men tycker det är kul att ingen annan reflekterat över det, tycker folk verkar vara snabba med sånt annars. Eller så är det bara jag som tycker den är lik ibland :D
 
Bara jag som tycker Medinas låt är väldigt lik Bella Ciao - Hugel Remix bitvis? 🧐 Bella Ciao var ju väldigt poppis för sisådär 2 år sen nu. Hela låtarna är inte lika varandra men vissa sekvenser är verkligen närmast rena kopior om man lyssnar på melodin.

Ja, jag vet att det är så med musik ibland men tycker det är kul att ingen annan reflekterat över det, tycker folk verkar vara snabba med sånt annars. Eller så är det bara jag som tycker den är lik ibland :D

Jag störde mig mest på Angelinos låt som lät som att de tagit flera olika låtar och klippt ihop till en...
 

Liknande trådar

Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 244
Senast: MJLee
·
Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 903
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 633
Senast: Lingon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29
  • Lösa hundar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp