Melodifestivalen 2022 deltävling 4

voltis

Trådstartare
Ja ni läste rätt!
Det är dags för den sista deltävlingen i årets melodifestival! :eek::arghh::nailbiting:

Kommer ngn av följande låtar kamma hem vinsten, eller har vi kanske redan hört årets vinnare?

De som tävlar ikväll är:

Deltävling 4: Lidköping 26/2

Anna Bergendahl – Higher power

Lillasyster – Till our days are over

Malin Christin – Synd om dig

Tenori – La stella

Medina – In i dimman

Angelino – The end

Klara Hammarström – Run to the hills


Vad tror vi? Vad vill vi? Vad snacksar vi?
 
Anna Bergendal
Medina till final

Klara och lillasyster till andra chansen

Anders Bagge vinner nog allt i hop.
Alla älskar någon som kämpar och vågar utmana sina rädslor och så har han stöd från alla idoltittare genom åren.

Siktar på ett gottigt ost och fruktfat
 
Jag hoppas Anna Bergendahls låt är bra, jag gillar henne!
I övrigt kan det vara vad som helst känner jag.. Känner väl igen namnen Lillasyster och Klara Hammarström och kanske det ringer någon mer svag klocka, men... men kan ju bli spännande :).

Som vinnare av allt vill jag nog ha Tone Sekelius som det känns nu!
 
Jag hoppas på Lillasyster och Klara till final. Men min smak är inte helt inskruvad med mellomajoriteten, så det kan väl gå ungefär hursom så vitt jag kan bedöma :)
 
Anna Bergendal
Medina till final

Klara och lillasyster till andra chansen

Anders Bagge vinner nog allt i hop.
Alla älskar någon som kämpar och vågar utmana sina rädslor och så har han stöd från alla idoltittare genom åren.

Siktar på ett gottigt ost och fruktfat
 

Bifogade filer

  • 3CF9EE18-5C54-4386-98E7-82E12F41A67E.jpeg
    3CF9EE18-5C54-4386-98E7-82E12F41A67E.jpeg
    169,9 KB · Visningar: 18
Jag hoppas lillasyster har en tillräckligt bra låt i år - jag gillar henne!

I kväll ska det mumsas på hemmagjord guacamole på salta kex :d
 
Tycker det är kul att det är 3 rocklåtar i år, brukar väl aldrig vara mer än max ett per festivalår.
Här blir det lite smågodis; choklad och lakrits :).
 
Tyckte att Annas var lite tråkig.. Kanske pga kläder i beige, för annars var det ju ok. Lillasyster däremot... Jag började äta glassen för att inte somna, men måste samtidigt konstatera att jag saknar mitt trumset.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 227
Senast: MJLee
·
Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 903
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 632
Senast: Lingon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 346

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Hundhantering
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp