Melodifestivalen 2022 deltävling 4

Oj så svagt kvällen började!

Anna med sin svagaste låt hittills (och svag röst?)
Lillasyster som inte föll mig i smaken.
En trist svensk ballad...
Italiens opera som kunde blivit bra med bättre artister...

Men sen kom dom!
MEDINA!
trodde icke att jag skulle gilla det så mkt som jag gjorde! Det svängde ju rejält!!

Angelino kom sedan med sin fina röst och ballad.. Gillade det med men förstod att den inte skulle gå vidare.

Och tillsist Klara som jag har lite svårt för då jag inte tycker rösten håller o varit lite blek.. Men här har en låt som det vsr rejält drag i och den hade något intressant!

Supernöjd med Medina i final!
Och även helt rätt att Klara gick dit med.

Lillayster o Anna har nog ok chanser i semin?

Semi tråd kommer senare så den diskussionen tar vi där :D
 
Jag störde mig på att Angelinos låt var så otroligt en/flera andra låtar!! Skönt att han inte gick vidare.

Jag tyckte mycket mer om Medina än jag trodde stt jag skulle. De var nog mina favoriter ikväll!!

Anna var en stor besvikelse! Låten var lika beige som hennes kläder! Hela numret kändes billigt och verkligen inte lika snyggt och påkostat som senast.
 
Jag tyckte Medina var dagispop så inte nöjd med den :p. Bäst ikväll tyckte jag var Klara Hammarström men gillade även Lillasyster (tycker nog den var bäst av årets rocklåtar) och Anna Bergendahl var helt okej :)
 
Stolt mellonörd i dag och så säger jag till mannen att Medina kommer gå till final och så fegar han och tippar semifinal för 250 kronor snopet
 

Bifogade filer

  • B414C032-43E2-47F3-B7FF-657E0F1EB9B5.png
    B414C032-43E2-47F3-B7FF-657E0F1EB9B5.png
    99,2 KB · Visningar: 23
Eftersom jag förra veckan fick koncentrera mig på att jobba, fixa stallet, äta och sova så tittar jag ifatt idag :D
Introt var fruktansvärt.

Anna var okej men det känns som att det inte riktigt kom igång.
 

Liknande trådar

Kultur På lördag smäller det! Vi får veta vem som får åka till Turin och representera Sverige i ESC! Det är dags för FINAL i Mello...
9 10 11
Svar
217
· Visningar
11 239
Senast: MJLee
·
Kultur Det närmar sig den stora finalen! Men det saknas fortfarande fyra bidrag, och dessa ska utses på lördag! Det är dags för mellos...
2
Svar
30
· Visningar
1 903
Senast: voltis
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 633
Senast: Lingon
·
Kultur Ja nu har vi nåttslutet på årets turné.... Sista deltävlingen i MELLO är här :nailbiting::bump: Kommer vi se årets vinnare på lördag...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
5 347

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp