Melodifestivalen deltävling 1

Kollar såklart! Fruktfat, ost, choklad och bubblig drink 🍹är dagens tillbehör :d

Spelar ingen större roll om bidragen är bra eller inte (har inte så bra koll sen innan på startfältet) men det är en kul grej att titta :D
 
2 WOW vilken häftig klänning !!! Ingen dålig låt, kommer låta bättre på radion när den spelas där... Och det kommer den..
Final ... Nja det tvivlar jag ... Men snygg debut i Mello... Kul att hon ba "här är jag" och ser inte det minsta nervös ut...
 
Trodde det skulle vara mer drag i Tones låt, men väldigt snyggt bidrag. Har inte hört henne innan men var det ljudet eller sjunger hon så otydligt? Hade svårt att höra stora partier.

Bästa sekunden i kväll kom ifrån Farahs lilla tjejes wft blick under sagoläsningen. 🤣
 
Vad hände med Lamottes annars så fantastiska sångröst?!!
helt fel låt för att briljera med en stor röst,
jag tycker den är lite jämförbar med när Charlotte Perrelli deltog med sin truddelutt på svenska - ett budskap men ingen låt man vinner med
 
Andra låten var tyvärr ganska intetsägande, hon borde haft någon låt hennes röst kunde komma till sin rätt och visa upp sin pipa.
 
Mja tittar för att min sambo är på konsert (jobbar) men hittills inget som imponerar på mig. Tror inte vi har årets vinnare ikväll iaf 🙃
 
2 WOW vilken häftig klänning !!! Ingen dålig låt, kommer låta bättre på radion när den spelas där... Och det kommer den..
Final ... Nja det tvivlar jag ... Men snygg debut i Mello... Kul att hon ba "här är jag" och ser inte det minsta nervös ut...
Fast det är inte hennes debut i tävligen.
 
3 Sorry grabben... men nää den här var astråkig. Kommer inte ens bli bättre på radio. Den kommer inte spelas där...
jag tänker att den möjligen kan vara kvällens sista låt på dansställen när folk bara vill dansa långsamt och kramas... Men annars mest Zzzznaark...
 

Liknande trådar

  • Omröstning
Kultur Äntligen dags för finalen! Startordningen är denna: 1. Where You Are (Sávežan) – Jon Henrik Fjällgren, Arc North feat. Adam Woods 2...
12 13 14
Svar
263
· Visningar
12 344
Senast: ameo
·
Kultur Startordning 1. Theoz - Mer av dig 2. Mariette - One day 3. Victor Crone - Diamonds 4. Tennessee Tears - Now I know 5. Elov & Beny -...
2
Svar
23
· Visningar
1 389
Senast: Lilla
·
Kultur I morgon smäller det! Det är dags för veckans höjdpunkt : deltävling 2 i melodifestivalen! :banana: :banana: :banana: De tävlande...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
7 496
Senast: Halcyon
·
Äldre På lördag smäller det!! Äntligen dags för Melodifestivalen igen, vad vi har längtat!! :banana::banana::banana: Programledare i år är...
5 6 7
Svar
130
· Visningar
7 536
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • 1-årsvaccination
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp