MELODIFESTIVALEN 2015 - Deltävling 1

Jag tycker programledarna gjorde ett bra jobb faktiskt och jag gillade Filippa! Kors i taket:)

Jag håller med! Jag tycker att Sanna skötte sig strålande måste jag säga. Jag var inte säker på att det skulle bli jättebra. Att hon kan sjunga vet vi, men progamleda? Efter hennes sommarprat som ju inte var särskilt bra, fanns tveksamheter minst sagt, men jag tycker hon skötte sig hur bra som helst och inte märkte jag massa nervositet. Robin är inte min favvo så, men tycker han sköter sig. Jag älskade öppningssången med "Undo" omgjord! :up:

Filippa Bark tyckte jag också var hur rolig som helst. Det är min typ av humor! Mer Filippa Bark åt folket och Mello!

I övrigt var jag inte särskilt nöjd med låtarna. Tyvärr. Men jag hoppas på övriga låtar som komma skall!

Schlagerbögen
- för Bukefalos.com
 
I våran TV-soffa inrättades en nyhet - Herr SkämsUggla :p. Våra skämskuddar hade flytt TV-rummet, kvar fanns bara Herr Uggla - man tar vad man har :angel:.
Han användes flitigt i hela programmet även av våran 8-åring :crazy: SÅ illa var det :banghead:.

Snacka om uppgjort vilka som skulle gå vidare... :mad:.
Finns bara ett ord - BEDRÖVLIGT :wtf:.
Kan man inte ta en ren ton ska man banne mig inte gå vidare :rage:.
 
Var kommer karaktären Filippa Bark ifrån egentligen, är hon med i något annat program som jag missat?
Det jag tänkte under hela gårdagens deltävling var "nu sitter folk ute i Europa och kollar på detta...undrar vad de tycker?? *gömmer mig bakom stora skämskudden*"

Nä, hoppas nästa deltävling blir bättre. Det måste den bli.
 
Jag tycker väl att rätt låtar gick vidare. Men det säger väl mer om hur kassa de andra var än att finalisterna faktiskt var bra. Men onekligen var det milsvid skillnad i proffsighet på de två och de andra.

Är det bara jag som tror att Elize och Rickard vunnit utan problem om de ställt upp för Rumänien eller Armenien istället? :p

Robin och Sanna skötte sig helt okej men den som plockade dit Filippa Bark borde få sparken direkt. Vi stängde av ljudet så fort hon öppnade munnen.
 
Ang Filippa, har tyckt hon varit rolig i några tidigare program men jag tycker det hade räckt med ngt inslag eller sketch igår.

I greenroom sitter ju ändå artister som , i de flesta fall, tar tävlingen på stort allvar. Nu fick de sitta i en trappa och bli "intervjuad" som på skoj.
Visst var själva skämten rätt skoj, men kändes som det var lite fel tid o plats i greenroom.
 
Alltså, jag gillar Filippa. :D Har sett Robins sedan första säsongen och älskar karaktären. Hon håller samma stil som hon brukar och jag tycker faktiskt att det är kul. :p Att inte intervjuerna är så seriösa gör väl inget, alla andra andra intervjuer är seriösa. Artisterna borde ju vara förvarnade om vem det är som är sidekick, och då borde man förstå hur det blir. Bloggtjejen som intervjuade förra året var inte heller helt seriös...
 
Jag blev jätteglad att Behrang gick vidare. Han var min favorit i första delfinalen! Och Dolly Style.

Här är deras uppträdande om ni vill se igen :)
 
Alltså, jag gillar Filippa. :D Har sett Robins sedan första säsongen och älskar karaktären. Hon håller samma stil som hon brukar och jag tycker faktiskt att det är kul. :p Att inte intervjuerna är så seriösa gör väl inget, alla andra andra intervjuer är seriösa. Artisterna borde ju vara förvarnade om vem det är som är sidekick, och då borde man förstå hur det blir. Bloggtjejen som intervjuade förra året var inte heller helt seriös...
För mig som aldrig tidigare ens hört talas om figuren känns allt förnedrande och plumpt. Dagisnivå.
Känns som om det bara fattas att hon börjar med kiss och bajs också. Är detta det bästa vi kan åstadkomma på nationell nivå? Det hade passat på lokalrevy möjligen.

Jag skäms.
 

Liknande trådar

Kultur Det finns alltid ljus i covidtunneln, i den grå februarikvällen, i väntan på solen.... Det finns alltid MELLO...
3 4 5
Svar
94
· Visningar
5 216
Senast: Lingon
·
Kultur På lördag kör vi igen! Vilka ska följa med Robin och Cornelia till finalen? :banana::banana: Mello deltävling 2 är här och de som...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
3 818
Senast: Lingon
·
Kultur Ja ni läste rätt! Det HAR gått ett år redan, det är äntligen dags för MELODIFESTIVALEN 2021! :banana: :banana: Förra året var det...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
6 643
Senast: Lingon
·
Kultur Redan dags för deltävling 3! :nailbiting: :bump: Har vi redan sett årets vinnare eller kan det vara någon av lördagens bidrag som...
8 9 10
Svar
186
· Visningar
9 062
Senast: Lingon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Aubergine
  • Dejtingtråden del 37
  • Gråter du?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp