Men det ÄR godare

Långapanna:idea:

Själv anser jag att spagettin ska delas en gång på mitten när den läggs ner i kastrullen.
Fler delningar kan man inte göra på ett snyggt sätt =sprätter småbitar och ger olika längder när det ska ätas
Och det blir en gröt i magen så inte spelar det någon roll med olika längder ;)
 
Och det blir en gröt i magen så inte spelar det någon roll med olika längder ;)
Nej inte i magen, men det är svårt och opraktiskt att äta. De blir för långa för att hänga på gaffelns piggar och för korta för att ligga ovanpå den. Ingenting följer med oavsett vilken metod man använder. Går inte att skära heller för den kryper undan på ett sätt som hoptrasslade längre bitar inte gör. Helt värdelöst mao och utan någon annan fördel som väger upp.
 

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två katter, en hona på 2½ år och en hane på 9 år, båda kastrerade, båda för närvarande innekatter (hanen har varit ute i sitt...
Svar
10
· Visningar
882
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Hej ❤️ Jag vill bara skriva god jul till alla er här! Jag hoppas att ni har en jätte bra jul helg o avsett ifall ni firar själva eller...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 288
Mat Jag vill bjuda en person som är speciell för mig på middag. Jag har en ytterfilé av lamm i frysen, och eftersom det lille lammet är har...
Svar
6
· Visningar
943
Senast: Karfitsa
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 888
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp