Bukefalos 28 år!

MH-test 2013

Sv: MH-test 2013

På frågor o svar på Skk´s hemsida! Typ frågan var "Kan jag göra både BPH/MH?" Och då var svaret Ja det kan du men det måste ha gått minst 6 veckor mellan tillfällena.
Länk

Och i BPH-reglerna!
 
Sv: MH-test 2013

Jag tror att 6 månader gäller om man vill göra om MH/BPH/MT. Alltså om man ska göra samma beskrivning/test igen så måste det gå minst 6 månader.
 
Sv: MH-test 2013

kl
I hur god tid läggs MHn ut på SBK tävling?
De som ligger ute nu, är det de som kommer finnas, eller kan det hända att det kommer fler till hösten?
 
Sv: MH-test 2013

Alla läggs inte ut på SBK tävling. Tror det är säkrast att hålla koll hos brukshundsklubbarna lokalt!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nytt anonymt nick, för att minska risken att folk förstår vem det handlar om. Jag är aktiv i den lokala brukshundklubbens styrelse...
6 7 8
Svar
148
· Visningar
5 872
Senast: hastflicka
·
Träning Jag bytte stall för ett par veckor sedan och i det nya stallet så får hästarna vatten via vattenkopp när de är ute. Min häst har aldrig...
Svar
7
· Visningar
327
Övr. Hund Hej! I år är året då det äntligen kanske blir en hund! 33 år av väntan för min del... Har haft corgi och golden innan men det har varit...
2
Svar
34
· Visningar
2 389
Senast: Roheryn
·
Hundavel & Ras Det är mer än tio år kvar till jag förmodas gå i pension. Men när jag satt och funderade på att min nuvarande hund skulle må bra av en...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
10 239
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp