Midsommarfesten [Ulvlek]

Status
Stängd för vidare inlägg.
Nädå, det kändes som om det inte var någon idé att äta Mammas, jag gissade ju på henne som ängel och att hon skyddade sig själv så då kändes de andra som säkrare kort och tur var väl det. TÄNK om vi hade råkat käka henne och du hade försvunnit, då hade jag med största säkerhet rykt i nästa lynch om inte de goda ändå trott att det var du som var ulven med C...
 
Grattis onda

Tack alla för rolig lek å tack LL för kul tema! :)
Kände dock att jag själva hade alldeles för lite tid för att kunna leka ordentligt den här gången.
 
Det var väldigt fint av dig att skydda mig darling :love:

Jag velade och muttrande att du säkert var ulv men gjorde det ändå. I vanliga fall skyddar jag aldrig mig själv när jag är ängel (bortsett första natten om spionen är med, eller om jag tror onda är ute efter mig), men kunde inte låta dig ta samma risk! :love:
 
Att Mammas och outofservice var kära misstänkte jag direkt när mammas inte ville rösta på henne:D


Å nu förstår jag tyckte varför Sasse betede sig annorlunda än vanligt, det var ju för att vi hade samma roll, det brukar vi ju inte ha. :laugh:

Tack alla för en rolig lek!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
11 273
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 495
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 294
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 048
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp