Bukefalos 28 år!

Miljöpartiet rasar i Metrobeställda Yougovundersökningen

Och de enda man kan lita på är friatider och vad de nu heter - eller på flashback där finns den representativa delen av befolkningen.

Det är nog iofs sant att på buke finns fler F! än på de flesta andra ställen -
Är feminist och absolut inte f! . F! Stadgar är en kopia av vänsterpartiet. Detta är inte för varken kvinnor eller Sverige.
 
Och AFA/RF får väl göra samma sak i Kungsan. Lite omväxling förnöjer...
Vänta här nu. Vad jag läste om S o O så var polisens rapport att inget våld skedde samt att det var polacker.
Polacker togs i Nynäshamn som skulle försvara en kvinna, men asylsökarna som sedan tackade polisen men tillade "-Vi är inte rädda. Vi är 90% män med militär utbildning. "Nynäshamnsposten.
 
MP är ett parti som är kraftigt överrepresenterade i OUs. Det måste vara jobbigt att leva i en lögn mellan valen.

Yougov var näst bäst på att förutspå MPs stöd vid valet 2014. Endast Skop av de 8 stora var bättre.
https://maktochpolitik.wordpress.co...-bast-och-vilka-partier-var-svarast-att-mata/

Det måste vara jobbigt att leva i en sådan lögn att man till och med måste ljuga för Sifos intervjuare, för att man vägrar stå för sina åsikter.

Att innerst inne vara så ond att man känner att man måste visa upp en fasad i en sådan situation, måste vara sjuhelvetes jobbigt att leva i.
 
Det måste vara jobbigt att leva i en sådan lögn att man till och med måste ljuga för Sifos intervjuare, för att man vägrar stå för sina åsikter.

Att innerst inne vara så ond att man känner att man måste visa upp en fasad i en sådan situation, måste vara sjuhelvetes jobbigt att leva i.

Nej, inte i mitt fall iaf. Jag njuter varje dag av att lura människor, dock vanligtvis ej i politiska frågor. Folk är naiva och låter man dem spegla sig i en så gör de som man vill sen.
 
Det sker extremt sällan.
Det har jag svårt att tro med tanke på hur ofta jag stöter på fenomenet.
Jag känner väl igen min egen spegelbild och blir bara irriterad.
Jag vill ha intelligenta och kreativa egna initiativ från min omgivning och inte en spegel.
Mig själv har jag sett förut och det blir tråkigt i längden.
Jag vill se något nytt och bli positivt överraskad.
Och det är något som kräver fantasi och kreativitet hos min omgivning.
 
Ja, skönt, det hoppas vi alla på. Att det är ganska osannolikt att två som möter varandra resonerar på det viset.

Jag njuter varje dag av att samarbeta med många andra människor för att uträtta stora uppgifter. Alla har vi olika njutningar.

Det låter bra. Jag delar din syn där. Det finns inga goda eller onda människor. Alla är ett mellanting.
 
Det har jag svårt att tro med tanke på hur ofta jag stöter på fenomenet.
Jag känner väl igen min egen spegelbild och blir bara irriterad.
Jag vill ha intelligenta och kreativa egna initiativ från min omgivning och inte en spegel.
Mig själv har jag sett förut och det blir tråkigt i längden.
Jag vill se något nytt och bli positivt överraskad.
Och det är något som kräver fantasi och kreativitet hos min omgivning.

Vet inte om det är taffliga försäljare du tänker på. Nej, det är ju så genomskinligt och håller inte om relationen är längre än 5 minuter lång på sin höjd.

Jag pratar om subtil spegling där man lyfter olika sidor hos sig själv en aning beroende på vem man möter. Du skulle inte märka att jag speglade dig. Du skulle sannolikt bara gilla mig. Det gör de flesta.
 
Vet inte om det är taffliga försäljare du tänker på.
Inte alls.
Utan människor som jag möter på olika ställen i livet.
Jag har på en arbetsplats sett två sådana försöka att spegla ihjäl varandra.
Det blev absolut inget vettigt arbete gjort alls kan jag meddela.
Du skulle inte märka att jag speglade dig.
Jo det skulle jag.
Dels för att de som försöker med det tricket mot just mig inte mår bra av det.
Jag är en mycket komplicerad person så de blir stressade av det.
Och dels för att jag är rent allergisk mot det.
Jag ser det direkt.
Ibland så låter jag det pågå då det på många sätt är behagligt men jag låter mig aldrig styras av det.
 
Folk är naiva och låter man dem spegla sig i en så gör de som man vill sen.
Hur kan du vara säker på att det inte är de som du speglar som styr dig genom att ge dig en bild av sig själva som får din spegling att bli som de vill ha dig?
Det finns många sätt att manipulera på.
De bästa är de som ingen märker.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Regeringen står bakom en skrivelse om att sänka skyddet för björn och lodjur i EU, för att möjliggöra ökad jakt. En KU-anmälan för att...
Svar
0
· Visningar
131
Senast: Gunnar
·
Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
810
Hundavel & Ras Tråden postades av sig själv, så texten är lite knas… :o Men ja. Vi pratar ju mycket om hälsoläget bland olika raser. Man kan ju basera...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 354
Senast: Bulldoozer
·
Hundavel & Ras Vilken hundras hade ni rekommenderat för räddningsarbete/personsök om ni fick välja? Några kriterier är: hunden måste gilla sökarbete...
3 4 5
Svar
91
· Visningar
6 141
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp