Min sambo dog hastift inatt

Tack alla :heart

Dagen har varit riktigt tung. Har haft mardrömmar hela natten och sovit riktigt illa så nu r jag helt slut.

Allt förflöt på bra. Många som dök upp. Andreas hade varit glad. Hjärtat jag beställt blev fantastiskt. Precis som jag hade hoppats och den kändes så rätt.

Fina @Bapelsin kom med en fantastisk bukett att ha på minnesstunden som nu står på mitt köksbord. Tack ❤️

Jag känner mig så tom utan honom. Min syssling är med mig och bor här tills söndag. Hade inte klarat att komma hem själv efter denna dag.

Nu ligger jag under filt i soffan Sysslingn i ena hörnet och 2 hundar bredvid mig och försöker landa.
 

Bifogade filer

  • 20221021_103616.jpg
    20221021_103616.jpg
    304,1 KB · Visningar: 576
Tack alla :heart

Dagen har varit riktigt tung. Har haft mardrömmar hela natten och sovit riktigt illa så nu r jag helt slut.

Allt förflöt på bra. Många som dök upp. Andreas hade varit glad. Hjärtat jag beställt blev fantastiskt. Precis som jag hade hoppats och den kändes så rätt.

Fina @Bapelsin kom med en fantastisk bukett att ha på minnesstunden som nu står på mitt köksbord. Tack ❤️

Jag känner mig så tom utan honom. Min syssling är med mig och bor här tills söndag. Hade inte klarat att komma hem själv efter denna dag.

Nu ligger jag under filt i soffan Sysslingn i ena hörnet och 2 hundar bredvid mig och försöker landa.

93CB6A92-1C1C-4E3C-BC3B-EC85522123DC.jpeg

Det var fantastiskt fint ordnat allting och ett så värdigt och fint avsked. Du är fantastisk @Diabetikern, jag är så glad att du är min vän 💛
 
På jobbet nu ska straxs börja dra mig. Har ett kundbesök vid lunch

Har gråtit en del idag. 2 av mina kunder hade skickat en rejäl blombukett men jag visste inte att det var från dom förens nu :heart

Så tårarna bara sprutar här nu så dags att kasta in handduken
 
Igår fick jag mitt livs första panik/ångestattack.
Var iväg med hästen och hade ett bra pass. Skulle sitta av och kändes som om hjärtat skulle explodera fick svårt att andas.
Efter uteslutningsmetoden blodsocker ok mm så kan det inte ha varit något annat.
Ville inte åka hem så sov hos mamma.
Idag har jag tagit det lugnt med ridtur och promenad.
Skulle vilja gå på konsert ikväll flera band som spelar i närheten. Band som min sambo hade älskat men jag vill verkligen inte gå själv så blir till att sitta hemma i soffan.
 
Igår fick jag mitt livs första panik/ångestattack.
Var iväg med hästen och hade ett bra pass. Skulle sitta av och kändes som om hjärtat skulle explodera fick svårt att andas.
Efter uteslutningsmetoden blodsocker ok mm så kan det inte ha varit något annat.
Ville inte åka hem så sov hos mamma.
Idag har jag tagit det lugnt med ridtur och promenad.
Skulle vilja gå på konsert ikväll flera band som spelar i närheten. Band som min sambo hade älskat men jag vill verkligen inte gå själv så blir till att sitta hemma i soffan.
Oj, Hoppas du har det bättre en kväll, skriv om det är något vi kan hjälpa med
 
Jag tog mig i kragen i lördags och åkte in för att se banden ändå.

Visste att iallafall 2 jag kände sedan tidigare skulle vara där. Träffade några av sambons gamla vänner och vi hängde ett tag. Det var asjobbigt att åka iväg men vad ska man göra jag ville verkligen se ena bandet.

Söndagen spenderades i skogen med långpromenad och lite stallhäng. Lagom

Hade tänkt försöka fixa lite mer hemma när det ändå var milt ute och inte regn men orken fanns inte. Blev smörgås och soffhäng istället till hundarnas stora glädje.

Måste fixa elavtal i dag men vad tusan ska man välja? Någon som är haj och kan hjälpa mig?
 
Jag tog mig i kragen i lördags och åkte in för att se banden ändå.

Visste att iallafall 2 jag kände sedan tidigare skulle vara där. Träffade några av sambons gamla vänner och vi hängde ett tag. Det var asjobbigt att åka iväg men vad ska man göra jag ville verkligen se ena bandet.

Söndagen spenderades i skogen med långpromenad och lite stallhäng. Lagom

Hade tänkt försöka fixa lite mer hemma när det ändå var milt ute och inte regn men orken fanns inte. Blev smörgås och soffhäng istället till hundarnas stora glädje.

Måste fixa elavtal i dag men vad tusan ska man välja? Någon som är haj och kan hjälpa mig?
Jag kan hjälpa till, skriv pm. :)
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 482
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 056
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 699
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 735
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp