Min sambo dog hastift inatt

Är det såhär livet ska vara nu?

Äta, jobba, städa, ta hand om djuren och sen börja om allt nästa dag.

Det är så tomt ytan honom. Dagarna går ganska bra men kvällarna är hemska.

Mitt fotfäste är borta.

Har haft 2 ganska tunga dagar vilket inte gör det lättare. Mörkret och regnet som varit gör det inte lättare direkt

Jag vill inte leva själv med djuren. Jag klarar det det vet jag gjorde det i många år innan jag träffade Andreas men nu vill jag inte leva själv igen.

Just nu känns allt bara nattsvart och tomt
 
Är det såhär livet ska vara nu?

Äta, jobba, städa, ta hand om djuren och sen börja om allt nästa dag.

Det är så tomt ytan honom. Dagarna går ganska bra men kvällarna är hemska.

Mitt fotfäste är borta.

Har haft 2 ganska tunga dagar vilket inte gör det lättare. Mörkret och regnet som varit gör det inte lättare direkt

Jag vill inte leva själv med djuren. Jag klarar det det vet jag gjorde det i många år innan jag träffade Andreas men nu vill jag inte leva själv igen.

Just nu känns allt bara nattsvart och tomt
Det är nog så det kommer vara ett tag. Tills det en dag inte är fullt så nattsvart längre, när du kommer på dig själv med att plötsligt känna riktig glädje när du är ute o rider eller ute med hundarna, eller plötsligt ser fram mot något roligt som ska hända. Bara glimtar först, men efterhand mer och mer ljus. Saknaden försvinner säkert aldrig riktigt (och kanske inte ska det heller - han var ju trots allt en av de viktigaste personerna i ditt liv!), men den där tunga sorgen kommer långsamt, långsamt att lätta! Och tills dess är det bara att fortsätta sätta den ena foten framför den andra... :heart
 
Blir så less...
Varit en riktig skitdag. Orkade inte rida, frusit hela dagen.
Jobbat, var hos frisören och även om frisyren blev bra jobbar hen otroligt långsamt. Jättetrevlig och gör ett bra jobb men det stressade mig.
Orkade inte rida så åkte hem. Öppnar post, 8 nya gällande dödsboet samt att min hemförsäkring avslutats. Ringde till dem och undrade vad som föregick eftersom jag vart i kontakt med dem om att skriva över husförsäkringen på bara mig (innan stod den på oss båda) och då vart ett inga problem
Men det var det tydligen. Vart så arg att jag bröt samtalet. Orkade inte
Skulle få hjälp att koppla in TV vilket resulterade i 2h telefonkö. Var tvungen att åka så lämnade telefonen hemma så hjälpen kunde vara kvar hemma och göra färdigt.
Tv:n har fortfarande inga kanaler då de inte hann göra allt på 10 min innan de stängde *suck*
Hade flera missade samtal på mobilen från min bror och ser sen messenger att mötet vi skulle ha gällande pappas arvskifte ska dras ut på ytterligare några månader pga att pappas sambo var på möte idag igen med banken och vill ha lägre värdering att skifta ut oss för.
Fick vara väldigt tydligt med att både juristen vi OCH hennes bank redan har godkänt en summa på senaste mötet. Men hon vill diskutera detta på torsdag.
Kul verkligen
Brorsan blir av med jobbet. De har inga jobb framöver så på måndag blir han varslad.
Kan det inte bara räcka snart? Pallar fan inte mer

Hur i helvete ska jag få lugn nån gång.
 
Blir så less...
Varit en riktig skitdag. Orkade inte rida, frusit hela dagen.
Jobbat, var hos frisören och även om frisyren blev bra jobbar hen otroligt långsamt. Jättetrevlig och gör ett bra jobb men det stressade mig.
Orkade inte rida så åkte hem. Öppnar post, 8 nya gällande dödsboet samt att min hemförsäkring avslutats. Ringde till dem och undrade vad som föregick eftersom jag vart i kontakt med dem om att skriva över husförsäkringen på bara mig (innan stod den på oss båda) och då vart ett inga problem
Men det var det tydligen. Vart så arg att jag bröt samtalet. Orkade inte
Skulle få hjälp att koppla in TV vilket resulterade i 2h telefonkö. Var tvungen att åka så lämnade telefonen hemma så hjälpen kunde vara kvar hemma och göra färdigt.
Tv:n har fortfarande inga kanaler då de inte hann göra allt på 10 min innan de stängde *suck*
Hade flera missade samtal på mobilen från min bror och ser sen messenger att mötet vi skulle ha gällande pappas arvskifte ska dras ut på ytterligare några månader pga att pappas sambo var på möte idag igen med banken och vill ha lägre värdering att skifta ut oss för.
Fick vara väldigt tydligt med att både juristen vi OCH hennes bank redan har godkänt en summa på senaste mötet. Men hon vill diskutera detta på torsdag.
Kul verkligen
Brorsan blir av med jobbet. De har inga jobb framöver så på måndag blir han varslad.
Kan det inte bara räcka snart? Pallar fan inte mer

Hur i helvete ska jag få lugn nån gång.
Fy farao vad tungt du har det. Jag vet inte vad jag ska skriva, men ville skriva Något. Ta den hjälp du kan få när den erbjuds, och säg ifrån även till myndigheter när det inte funkar. Hoppas det lättar snart! :heart
 
Blir så less...
Varit en riktig skitdag. Orkade inte rida, frusit hela dagen.
Jobbat, var hos frisören och även om frisyren blev bra jobbar hen otroligt långsamt. Jättetrevlig och gör ett bra jobb men det stressade mig.
Orkade inte rida så åkte hem. Öppnar post, 8 nya gällande dödsboet samt att min hemförsäkring avslutats. Ringde till dem och undrade vad som föregick eftersom jag vart i kontakt med dem om att skriva över husförsäkringen på bara mig (innan stod den på oss båda) och då vart ett inga problem
Men det var det tydligen. Vart så arg att jag bröt samtalet. Orkade inte
Skulle få hjälp att koppla in TV vilket resulterade i 2h telefonkö. Var tvungen att åka så lämnade telefonen hemma så hjälpen kunde vara kvar hemma och göra färdigt.
Tv:n har fortfarande inga kanaler då de inte hann göra allt på 10 min innan de stängde *suck*
Hade flera missade samtal på mobilen från min bror och ser sen messenger att mötet vi skulle ha gällande pappas arvskifte ska dras ut på ytterligare några månader pga att pappas sambo var på möte idag igen med banken och vill ha lägre värdering att skifta ut oss för.
Fick vara väldigt tydligt med att både juristen vi OCH hennes bank redan har godkänt en summa på senaste mötet. Men hon vill diskutera detta på torsdag.
Kul verkligen
Brorsan blir av med jobbet. De har inga jobb framöver så på måndag blir han varslad.
Kan det inte bara räcka snart? Pallar fan inte mer

Hur i helvete ska jag få lugn nån gång.
Se till att få en gällande hemförsäkring illa kvickt - allt det andra kan vänta!
 
Bra! Då har du fått gjort det nödvändiga!

Det förstår jag att det är, men ändå bara störande, inte superviktigt. Ett steg i taget!
Sjukt störande vilket gör att jag nu inte kan sitta i soffan och se på nånting utan måste sitta i köket vilket inte är alls samma sak.

Måste ta ytterligare telefonsamtal till försäkringsbolaget om husförsäkringen. Pappret jag fick ut med nya erbjudandet som de även bekräftade över telefon med rätt årskostnad blev plötsligt 1000,- dyrare när det kom in på mina sidor. Vad fasen liksom.

Möte med mion bank på onsdag, pappas arvskifte på torsdag och sambons bouppteckning nästa tisdag. Ska på ett fint sätt också klargöra för sambons barn att deras mamma inte är välkommen på den. Vill de ha vuxen hjälp som står på deras sida får de vända sig inom sambons familj såsom sin faster eller farbror. Jag vill inte ha deras mor där som hatade min sambo (och han henne) från dagen de gick isär.
Börjar redan komma frågor på vad sambon ägde, vad vi ägde tillsammans mm mm så jag måste tänka på varje steg.

Nu vsste jag redab från början att det skulle kunna bli problem med sambons ex därför jag ville ha jurist från början. Barnen (19 och 20 år) är det inga problem alls med vi är överens men man måste ända tänka sig för nu.

På ett sätt är det "tur" att det inte var så länge sen pappa tog livet av sig. Jaghar bra koll på mina rättigheter och barnens rättigheter och jag skulle inte undanhålla dem något. Men jag tänker inte släppa in exet nånstans. Hon har inte att göra med vårt hem.
 
Sjukt störande vilket gör att jag nu inte kan sitta i soffan och se på nånting utan måste sitta i köket vilket inte är alls samma sak.

Måste ta ytterligare telefonsamtal till försäkringsbolaget om husförsäkringen. Pappret jag fick ut med nya erbjudandet som de även bekräftade över telefon med rätt årskostnad blev plötsligt 1000,- dyrare när det kom in på mina sidor. Vad fasen liksom.

Möte med mion bank på onsdag, pappas arvskifte på torsdag och sambons bouppteckning nästa tisdag. Ska på ett fint sätt också klargöra för sambons barn att deras mamma inte är välkommen på den. Vill de ha vuxen hjälp som står på deras sida får de vända sig inom sambons familj såsom sin faster eller farbror. Jag vill inte ha deras mor där som hatade min sambo (och han henne) från dagen de gick isär.
Börjar redan komma frågor på vad sambon ägde, vad vi ägde tillsammans mm mm så jag måste tänka på varje steg.

Nu vsste jag redab från början att det skulle kunna bli problem med sambons ex därför jag ville ha jurist från början. Barnen (19 och 20 år) är det inga problem alls med vi är överens men man måste ända tänka sig för nu.

På ett sätt är det "tur" att det inte var så länge sen pappa tog livet av sig. Jaghar bra koll på mina rättigheter och barnens rättigheter och jag skulle inte undanhålla dem något. Men jag tänker inte släppa in exet nånstans. Hon har inte att göra med vårt hem.
Tröttsamt med försäkringen, och det ligger ju på måste-göra-listan!

Det låter som om det är klokt av dig att ha jurist, och sannolikt tur att sambons barn är myndiga - de är ju faktiskt vuxna och kan därmed inte automatiskt räkna med att få ha sin mamma med sig (eller hon kan inte räkna med att få vara där)!

Tror också att erfarenheten av tidigare dödsfall med bouppteckning, arvsskifte osv är "bra att ha" - man lär sig onekligen mycket när en nära anhörig dör, och det kan vara på ett sätt skönt att ha den tryggheten nu, att du i alla fall har koll mitt i det jobbiga!
 
Sjukt störande vilket gör att jag nu inte kan sitta i soffan och se på nånting utan måste sitta i köket vilket inte är alls samma sak.
Vad är det som felar? Har jag missat att du skrivit det i tråden? Kan vi hjälpa på något vis?
Jaghar bra koll på mina rättigheter och barnens rättigheter och jag skulle inte undanhålla dem något. Men jag tänker inte släppa in exet nånstans. Hon har inte att göra med vårt hem.
Men nej, exet har ingenting där att göra! Stå på dig i det utan att skämmas. Barnen är ju myndiga.
 
Sjukt störande vilket gör att jag nu inte kan sitta i soffan och se på nånting utan måste sitta i köket vilket inte är alls samma sak.

Måste ta ytterligare telefonsamtal till försäkringsbolaget om husförsäkringen. Pappret jag fick ut med nya erbjudandet som de även bekräftade över telefon med rätt årskostnad blev plötsligt 1000,- dyrare när det kom in på mina sidor. Vad fasen liksom.

Möte med mion bank på onsdag, pappas arvskifte på torsdag och sambons bouppteckning nästa tisdag. Ska på ett fint sätt också klargöra för sambons barn att deras mamma inte är välkommen på den. Vill de ha vuxen hjälp som står på deras sida får de vända sig inom sambons familj såsom sin faster eller farbror. Jag vill inte ha deras mor där som hatade min sambo (och han henne) från dagen de gick isär.
Börjar redan komma frågor på vad sambon ägde, vad vi ägde tillsammans mm mm så jag måste tänka på varje steg.

Nu vsste jag redab från början att det skulle kunna bli problem med sambons ex därför jag ville ha jurist från början. Barnen (19 och 20 år) är det inga problem alls med vi är överens men man måste ända tänka sig för nu.

På ett sätt är det "tur" att det inte var så länge sen pappa tog livet av sig. Jaghar bra koll på mina rättigheter och barnens rättigheter och jag skulle inte undanhålla dem något. Men jag tänker inte släppa in exet nånstans. Hon har inte att göra med vårt hem.


Ledsen att du har det så tungt på alla sätt men ändå förståeligt såklart. Men det här med din pappas dödsbo och allt krångel önskar jag verkligen att du kunde fått slippa ovanpå allt annat. Låter klokt att du har en jurist redan från början nu.

Förstår verkligen att det inte alls blir samma sak att sitta i köket att kolla på program som i soffan. Du har ingen tv där det går att använda chromecast inbyggt eller med separat enhet? Från de flesta appar går ju det att casta som SVT, TV4 och de flesta streamingtjänster. Vi har chromecast inbyggt i våran sista tv vi köpte men innan dess hade vi en separat chromecastenhet som vi anslöt till tvns hdmi-uttag alltså bara en sladd att sätta i och sen göra några enkla inställningar. Exempelvis kan man köpa en sån här:

https://www.elgiganten.se/product/t...ng-mediaspelare/chromecast-generation-3/10014

Borde fungera att använda chromecast innan man ställt in kanalerna men jag kanske tänker fel?
 
Idag var jag hos banken och juristen för ett avslut med pappa. Idag är det också årsdagen sen han förlorade kampen mot parkinsons och deppresiionen. Vid den här tiden för ett år sen ringde pappas sambo och berättade att han avslutat sitt liv för han orkade inte mer. Lilla pappa :heart

Vi var iallafall vänner när vi gick därifrån och det kändes bra.

Fick ok från min bank igår om att köpa ett annat hus så vid årsskiftet skriver vi papper. Även om jga går en del bakåt på detta hus som var mitt och Andreas kommer jag få lån till det nya.

Åkte iväg och tränade med hästen idag och det gick bra. Borde vara glad. Borde känna att yes äntligen faller något på plats men jag känner mig så tom. Tårarna bara sprutar nu när jag kom hem och jag borde egentligen packa för jag ska åka långt imorgon men luften har gått ur.

Jag vill inte lösa allt det här själv. Jag vill ha min bäste vän och stöttepelare Andreas med mig. Ska jag verkligen flytta från det här huset som vi byggt upp tillsammans....

Idag är det tungt. Riktigt tungt.

Borde verkligen gå och packa för jag kommer inte orka/hinna göra det imorgon bitti men jag orkar inte röra på mig.
 
Idag var jag hos banken och juristen för ett avslut med pappa. Idag är det också årsdagen sen han förlorade kampen mot parkinsons och deppresiionen. Vid den här tiden för ett år sen ringde pappas sambo och berättade att han avslutat sitt liv för han orkade inte mer. Lilla pappa :heart

Vi var iallafall vänner när vi gick därifrån och det kändes bra.

Fick ok från min bank igår om att köpa ett annat hus så vid årsskiftet skriver vi papper. Även om jga går en del bakåt på detta hus som var mitt och Andreas kommer jag få lån till det nya.

Åkte iväg och tränade med hästen idag och det gick bra. Borde vara glad. Borde känna att yes äntligen faller något på plats men jag känner mig så tom. Tårarna bara sprutar nu när jag kom hem och jag borde egentligen packa för jag ska åka långt imorgon men luften har gått ur.

Jag vill inte lösa allt det här själv. Jag vill ha min bäste vän och stöttepelare Andreas med mig. Ska jag verkligen flytta från det här huset som vi byggt upp tillsammans....

Idag är det tungt. Riktigt tungt.

Borde verkligen gå och packa för jag kommer inte orka/hinna göra det imorgon bitti men jag orkar inte röra på mig.


Jag tycker inte det är konstigt alls med den reaktionen att du känner dig tom du har ju fått något slags avslut på en lång och tung process med din pappas dödsbo. Tycker det låter som en helt normal reaktion du har. Dessutom årsdagen av din pappas bortgång. Fint att ni kunde skiljas som vänner iallafall. Dessutom har du din andra sorgeprocess som läggs ovanpå detta. Inte konstigt alls att du känner dig både tom och jätteledsen.

Vill bara ge dig en tröstkram även om den kanske inte hjälper alls.
 
Idag var jag hos banken och juristen för ett avslut med pappa. Idag är det också årsdagen sen han förlorade kampen mot parkinsons och deppresiionen. Vid den här tiden för ett år sen ringde pappas sambo och berättade att han avslutat sitt liv för han orkade inte mer. Lilla pappa :heart

Vi var iallafall vänner när vi gick därifrån och det kändes bra.

Fick ok från min bank igår om att köpa ett annat hus så vid årsskiftet skriver vi papper. Även om jga går en del bakåt på detta hus som var mitt och Andreas kommer jag få lån till det nya.

Åkte iväg och tränade med hästen idag och det gick bra. Borde vara glad. Borde känna att yes äntligen faller något på plats men jag känner mig så tom. Tårarna bara sprutar nu när jag kom hem och jag borde egentligen packa för jag ska åka långt imorgon men luften har gått ur.

Jag vill inte lösa allt det här själv. Jag vill ha min bäste vän och stöttepelare Andreas med mig. Ska jag verkligen flytta från det här huset som vi byggt upp tillsammans....

Idag är det tungt. Riktigt tungt.

Borde verkligen gå och packa för jag kommer inte orka/hinna göra det imorgon bitti men jag orkar inte röra på mig.
Måste du åka?
 
Idag var jag hos banken och juristen för ett avslut med pappa. Idag är det också årsdagen sen han förlorade kampen mot parkinsons och deppresiionen. Vid den här tiden för ett år sen ringde pappas sambo och berättade att han avslutat sitt liv för han orkade inte mer. Lilla pappa :heart

Vi var iallafall vänner när vi gick därifrån och det kändes bra.

Fick ok från min bank igår om att köpa ett annat hus så vid årsskiftet skriver vi papper. Även om jga går en del bakåt på detta hus som var mitt och Andreas kommer jag få lån till det nya.

Åkte iväg och tränade med hästen idag och det gick bra. Borde vara glad. Borde känna att yes äntligen faller något på plats men jag känner mig så tom. Tårarna bara sprutar nu när jag kom hem och jag borde egentligen packa för jag ska åka långt imorgon men luften har gått ur.

Jag vill inte lösa allt det här själv. Jag vill ha min bäste vän och stöttepelare Andreas med mig. Ska jag verkligen flytta från det här huset som vi byggt upp tillsammans....

Idag är det tungt. Riktigt tungt.

Borde verkligen gå och packa för jag kommer inte orka/hinna göra det imorgon bitti men jag orkar inte röra på mig.
Som @Islandshästryttare säger så är det ju inte alls konstigt att du känner dig tom efter avslutet med din pappa och hans dödsbo. Så småningom tror jag du kommer känna lättnad - det är ett avslutat kapitel och inget du behöver ta tag i eller hantera nu när du har fullt upp med annat. Så det är ju egentligen väldigt positivt!

Beskedet från banken är ju också på plus-sidan! Även om du bestämmer dig för att bo kvar så är du inte tvingad att göra det, du har friheten att flytta om du vill och behöver!

Kan inte låta bli att reflektera över hur allt verkar komma "i klump" - själv hade jag en separation att hantera precis samtidgt som pappas bortgång och allt runtomkring med dödsbo och arv.... Men det redde ju också ut sig till slut!

Angående hästen, så bara fortsätt, tycker jag. Du kanske inte kan känna dig glad över framstegen just nu, men om man fortsätter med de aktiviteter man brukade gilla även när man har det jobbigt så brukar de ändå kunna lyfta en litegrann!
 
Idag var jag hos banken och juristen för ett avslut med pappa. Idag är det också årsdagen sen han förlorade kampen mot parkinsons och deppresiionen. Vid den här tiden för ett år sen ringde pappas sambo och berättade att han avslutat sitt liv för han orkade inte mer. Lilla pappa :heart

Vi var iallafall vänner när vi gick därifrån och det kändes bra.

Fick ok från min bank igår om att köpa ett annat hus så vid årsskiftet skriver vi papper. Även om jga går en del bakåt på detta hus som var mitt och Andreas kommer jag få lån till det nya.

Åkte iväg och tränade med hästen idag och det gick bra. Borde vara glad. Borde känna att yes äntligen faller något på plats men jag känner mig så tom. Tårarna bara sprutar nu när jag kom hem och jag borde egentligen packa för jag ska åka långt imorgon men luften har gått ur.

Jag vill inte lösa allt det här själv. Jag vill ha min bäste vän och stöttepelare Andreas med mig. Ska jag verkligen flytta från det här huset som vi byggt upp tillsammans....

Idag är det tungt. Riktigt tungt.

Borde verkligen gå och packa för jag kommer inte orka/hinna göra det imorgon bitti men jag orkar inte röra på mig.
Kram ❤️
Hinner inte svara längre just nu.
Men jag återkommer oklart om jag orkar i em, men under helgen gissningsvis. Lite mycket här nu 🙈.
 
Fick ok från min bank igår om att köpa ett annat hus så vid årsskiftet skriver vi papper. Även om jga går en del bakåt på detta hus som var mitt och Andreas kommer jag få lån till det nya.

Skönt att få den praktiska delen avklarad. Just sådant att reda ut med banker tycker jag tar väldigt mycket energi utan att vara i kris.

Åkte iväg och tränade med hästen idag och det gick bra. Borde vara glad. Borde känna att yes äntligen faller något på plats men jag känner mig så tom. Tårarna bara sprutar nu när jag kom hem och jag borde egentligen packa för jag ska åka långt imorgon men luften har gått ur.
Idag är det tungt. Riktigt tungt.

Borde verkligen gå och packa för jag kommer inte orka/hinna göra det imorgon bitti men jag orkar inte röra på mig.
Åh, den där känslan, när tårarna bara sprutar fast man borde vara glad. Den är hemsk. Nu har inte jag gått igenom något lika hemskt som du, men det har varit mycket för mig.
Men försök finna styrka i att du tog dig iväg och tränade och dessutom red bra.
Det är mer än jag har gjort på ett tag 🙈. Energin har bara inte räckt, trots att jag vet att det vore kul om jag kom iväg. Nu är det kanske längre till min tränare än din, men ändå.

Det är inte ett dugg konstigt att luften går ur. Det har den gjort på mig med, av mindre saker än så. Nu har ju dagen redan varit, men kan vara värt att ha i minnet att man får banga, även på saker som borde göras eller borde vara roliga.
Precis som att man kan bli sjuk så kan man vara sjukt trött. Däremot får man ju försöka överväga vad man mår bäst av i långa loppet. Att banga med en lämplig ursäkt för att vila och kanske vara trevligare om det går att ta vid ett annat tillfälle eller ta sig iväg och hoppas att det blir bättre än väntat.


Nu låter det kanske som jag gör det ganska ofta, men nej, för mig är det väldigt viktigt att göra det som man lovat eller planerat, men vid enstaka tillfällen har det ändå behövts, och varit det bästa.
 
Åkte iväg i fredags som planerat men jobbade ingenting.

Idag är jag på jobbet, trött och sliten men det får gå.

Var på 40-årsfest på lördagen det var det jkag skulle iväg på och det kändes bra att åka dit. Lagom med folk och det vart riktigt trevligt.
Kom hem igår och fick bestrida ytterligare till sambons ena myndiga barn att det inte är okej att deras mamma sitter med då hon hatade sambon. Hon har ingenting där att göra och vill de ha med sig någon annan vuxen får de ta med sig en nära släkting på sambons sida. ,Blev en liten diskussion men det är så det är. De kommer få ärva allt från sin far inga konstigheter men jag vill inte ha deras mamma snokande i allt som rörde mig och sambon. Kommer låta henne sitta utanför och vänta om hon dyker upp.
Laddar om för detta nu. Har några jobbiga möten denna vecka men det får gå som det går. Jag jobbar halvtid just nu en dag i taget med stöd från min arbetsplats. De har varit fantastiska även FK har varit bra att göra med. Känns som om mna börjar komma in i en vardag
 
Åkte iväg i fredags som planerat men jobbade ingenting.

Idag är jag på jobbet, trött och sliten men det får gå.

Var på 40-årsfest på lördagen det var det jkag skulle iväg på och det kändes bra att åka dit. Lagom med folk och det vart riktigt trevligt.
Kom hem igår och fick bestrida ytterligare till sambons ena myndiga barn att det inte är okej att deras mamma sitter med då hon hatade sambon. Hon har ingenting där att göra och vill de ha med sig någon annan vuxen får de ta med sig en nära släkting på sambons sida. ,Blev en liten diskussion men det är så det är. De kommer få ärva allt från sin far inga konstigheter men jag vill inte ha deras mamma snokande i allt som rörde mig och sambon. Kommer låta henne sitta utanför och vänta om hon dyker upp.
Laddar om för detta nu. Har några jobbiga möten denna vecka men det får gå som det går. Jag jobbar halvtid just nu en dag i taget med stöd från min arbetsplats. De har varit fantastiska även FK har varit bra att göra med. Känns som om mna börjar komma in i en vardag
Skönt att det blev bra att komma iväg, och att fk varit medgörliga.
De har varit väldigt bra med mina problem också nu, precis som förra gången för 9 år sen.

Kämpa på och tänk på att ta hand om dig :heart
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 482
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 056
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 699
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 735
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Bra hörlurar
  • Vad gör vi? Del CXCV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp