Min sambo dog hastift inatt

@Pilot Ingen jag vill eller orkar prata med för tillfället. Alla för upptagna av sin egna sorg över min sambo


Även om det inte kanske inte hjälper så skickar jag en kram. Har ni någon företagshälsovård du kan vända dig till och du kan få stöd av? Även om det inte är jobbrelaterat så kan ju arbetsgivare ibland vara villiga att hjälpa till vid en akut personlig kris. Ta hand om dig fortsätt ventilera här när allt bara känns övermäktigt. :heart
 
Så fruktansvärt trött. Tårarna hotar hela tiden.

Fixat elen på skjulet väntar nu på snickaren till brädfodringen.

Känns som om allt bara krånglar. Inget går lätt

Ska skriva papper på nya huset men hur fort blir jag av med mitt? Hur kommer det bli med allt?❤️💔💔

Hade jag inte haft djuren nu så känns det som om jag skulle kunna somna in själv. Allt är bara mörkt och ensamt.

Mår piss
Så jobbigt du har det. ❤️💔 Jag har inga råd att ge, men vi är många som läser och känner med dig. Jag tycker också det låter som en bra ide att försöka få hjälp genom jobbet, de verkar vara vettiga.
 
Jag kollade inte, försäkringsbolaget fixade allt.
Försäkringsbolaget har betalat ut sen har det varit tyst. Kuratorn från sjukhuset har ringt men det var innan begravningen sen rann det ut i sanden.

Finns inget de kan hjälpa mig med ändå. Livet kommer inte förändras för att jag pratar med dem. Andreas kommer fortfarande vara borta, njursvikten är ständigt hotande och diabetsen lever sitt egna liv. Vad ska samtal hjälpa i form av alla saker som ska redas upp?

Känns meningslöst
 
Försäkringsbolaget har betalat ut sen har det varit tyst. Kuratorn från sjukhuset har ringt men det var innan begravningen sen rann det ut i sanden.

Finns inget de kan hjälpa mig med ändå. Livet kommer inte förändras för att jag pratar med dem. Andreas kommer fortfarande vara borta, njursvikten är ständigt hotande och diabetsen lever sitt egna liv. Vad ska samtal hjälpa i form av alla saker som ska redas upp?

Känns meningslöst
Att få vräka ur sig kan hjälpa. Konstgjord andning på ett vis men kan bidra till att minska omfattningen av traumat om man känner att man har någonstans man kan vräka ur sig hur överjävligt allt är. Inte för att det överjävliga blir bättre utan för att slippa bära allt själv.
 
Försäkringsbolaget har betalat ut sen har det varit tyst. Kuratorn från sjukhuset har ringt men det var innan begravningen sen rann det ut i sanden.

Finns inget de kan hjälpa mig med ändå. Livet kommer inte förändras för att jag pratar med dem. Andreas kommer fortfarande vara borta, njursvikten är ständigt hotande och diabetsen lever sitt egna liv. Vad ska samtal hjälpa i form av alla saker som ska redas upp?

Känns meningslöst
Att dela sorgen med varandra hjälper. Han kommer såklart inte tillbaka, men att prata om honom med någon gör att han inte känns så långt bort. Kanske kan någon också hjälpa dig med det andra som är svårt.
 
Det är det jag har bukefalos till
:heart Kurator kan utöver vräka ur sig-biten vara behjälplig att strukturera upp praktikaliteter: vilken ordning behöver saker ske, hur kan jag lägga fram mitt ärende för bästa utfall. Om hjärnan och strukturen packar ihop i allt som behöver råddas är det något de kan bistå med, både i litet och större. Dels med handgriplig hjälp att ta kontakter men också att hjälpa en få fatt i hur en vill göra om det känns övermäktigt.

Men fattar verkligen aspekten att varje kontakt är en för mycket och som ändå inte ger det du allra helst vill ha och behöver.
 
Ja jösses det märks att huvudet inte är med.
Igårkväll kom ett mejl om dagens aktiviteter från min chefs chef.

Jag hade förträngt konferens på jobbet som skulle ske från 9:30 idag till imorgon kl 10:30

Ringde min chef imorses och förklarade att jag inte orkade helt enkelt så han tog tag i det.

Stora frågan är hu rjag ska orka resten av veckan nu. Skickat till läkaren att jag vill ha förlängd sjukskrivning vilket inte är några problem alls med tanke på njursvikten.

Så trött vill bara hem och sova
 
Så trött
Haft en bra dag. Ätit bra, Varit iväg och tränat. Fått lite saker gjort

Kommer hem äter middag och rakt in på toa för allt åker upp.

Jag orkar inte mer sånt här
Ska iväg på utbildning med jobbet imorgon och har 2h i bil dit och jag vill vara med på denna. Kommer ju inte orka köra och vara igång om kroppen håller på såhär.

Saknar honom så fruktansvärt mycket.
 
Så trött
Haft en bra dag. Ätit bra, Varit iväg och tränat. Fått lite saker gjort

Kommer hem äter middag och rakt in på toa för allt åker upp.

Jag orkar inte mer sånt här
Ska iväg på utbildning med jobbet imorgon och har 2h i bil dit och jag vill vara med på denna. Kommer ju inte orka köra och vara igång om kroppen håller på såhär.

Saknar honom så fruktansvärt mycket.

Kan du vara sjukskriven ett tag till?
 
Så trött
Haft en bra dag. Ätit bra, Varit iväg och tränat. Fått lite saker gjort

Kommer hem äter middag och rakt in på toa för allt åker upp.

Jag orkar inte mer sånt här
Ska iväg på utbildning med jobbet imorgon och har 2h i bil dit och jag vill vara med på denna. Kommer ju inte orka köra och vara igång om kroppen håller på såhär.

Saknar honom så fruktansvärt mycket.


Usch vad tufft du har det ♥️ Ska du köra själv imorgon eller är det tåg eller buss dit? Om du ska köra, det finns ingen möjlighet att du kan åka med någon arbetskamrat så du slipper köra själv?
 
Usch vad tufft du har det ♥️ Ska du köra själv imorgon eller är det tåg eller buss dit? Om du ska köra, det finns ingen möjlighet att du kan åka med någon arbetskamrat så du slipper köra själv?
På plats. Startade 06;15 och mina kollegor är inte härifrån.
Mina kollegor och chefer är fantastiska men dagen här nere blir längre än vad jag räknat med. Kommer bli en heldag.
Gick bra att köra hit. Tog 1h 50 min
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet varken ut eller in. Jag behöver råd eller nån att ventilera med anonymt. Jag bor med min sambo tillsammans med min mamma och...
3 4 5
Svar
96
· Visningar
12 477
Senast: Tofs
·
Kropp & Själ Och man egentligen mest känner sig fånig? Egentligen har det här väl hållt på av och till sedan några år tillbaka men mest de senaste...
Svar
3
· Visningar
3 055
Senast: Meggan
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
15 684
Senast: Gry
·
Relationer Ursäkta mig för det dunderlånga inlägget men känner att jag måste få skriva av mig lite, jag vet inte riktigt vad sjutton jag ska göra...
2
Svar
33
· Visningar
11 723
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Hundrädda
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp