Min tråd blev borttagen, varför?

A

Anne-Li

Jag postade en tråd tidigare i dag ang vad folk tyckte om det nya kravet som ska träda i kraft gällande utevistelse för hästar, samt hur de höll sina egna hästar hästar. Vad var det som var så fel med det att det var tvunget att tas bort? Det rörde till viss del ett arbete jag gör i skolan och därför viktig för mig:

Tacksam för svar
Anne-Li
 
Sv: Min tråd blev borttagen, varför?

Jag postade en tråd tidigare i dag ang vad folk tyckte om det nya kravet som ska träda i kraft gällande utevistelse för hästar, samt hur de höll sina egna hästar hästar. Vad var det som var så fel med det att det var tvunget att tas bort? Det rörde till viss del ett arbete jag gör i skolan och därför viktig för mig:

Tacksam för svar
Anne-Li

Enkäter och liknande, som uttryckligen ska användas till enskilt arbete inom skola eller yrkesliv och därför inte är av intresse att diskutera för andra bukefalister, har aldrig varit tillåtna enligt bukefalos regler.

Mvh

IngelaH
moderator, som var det svarta fåret i det här fallet. :o
 
Sv: Min tråd blev borttagen, varför?

Usch för dig! =)
Då får jag be om ursäkt att jag inte läste reglerna ordentligt.

Mvh/
Anne-Li
 

Liknande trådar

Anläggning En sak som jag tycker borde debatteras mer är utevistelse och hagar. Jag vet ett antal stall som fortfarande bara har typ fyra timmars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
8 494
Senast: Linda_A
·
  • Låst
Samhälle Jag har funderat en hel del på svenskars relation till religion och speciellt kristendom. Jag vill först säga att jag inte lägga några...
68 69 70
Svar
1 380
· Visningar
39 507
Senast: Mineur
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 557
Senast: Enya
·
Hästmänniskan Hej, Jag vet att det finns många trådar om detta men av de som jag hittat är det många inaktiva och jag önskar verkligen stöd just nu...
Svar
10
· Visningar
2 105

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp