Bukefalos 28 år!

Mina nya boots! Bra eller anus?

Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Jag gillar dom verkligen, men för övrigt det enda du egentligen behöver bry dig om är ifall du tycker dom är snygga och att de är sköna att ha på sig, alla andras åsikter inklusive din killes är helt irrelevanta.

Det håller jag helt med om, men jag tycker det har vart intressant att se hur otroligt skilda åsikter man kan ha om ett par boots och också härligt att se att alla (vad det verkar som i alla fall) är ärliga om vad de faktiskt tycker :)
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Älskar mina ariat boots! Lyckades hitta ett par rosa dessutom som givetvis retar dom flesta i mitt stall. :)
 

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 717
Senast: Zewz
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 665
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 073
Senast: cirkus
·
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden...
2
Svar
29
· Visningar
3 683
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp