Bukefalos 28 år!

Mitt väggur

bettysmatte

Trådstartare
Undrar vad som har hänt med det :confused: ? Köptes begagnat för ca 1 år sedan. En guldpendyl är det, och alltså inte så jättegammal. Den har funkat hela tiden, men alltid haft lite problem med att den saktar sig. Mer och mer, tills den till slut stannar och man får dra upp den. MEN de senaste två-tre perioderna har den inte gjort det. Den går rätt, eller till och med kanske ett par minuter för fort i stället. Vadan denna förändring helt plötsligt???
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 240
Senast: __sofia__
·
Träning Detta blir långt, men jag försöker få med så mycket som möjligt av historien. Jag köpte min häst 2015. Hon var då 10 år och hade kommit...
2
Svar
24
· Visningar
3 553
Senast: Fiorano
·
Relationer Hej, jag är helt ny på forumet som jag hittade av en slump. Verkar vara en trevlig stämning med ärliga människor. I försök om att hålla...
8 9 10
Svar
199
· Visningar
21 698
Senast: Inte_Ung
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 570

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Svensk politik nr 3
  • Erfarenhet av Opel Mokka
  • Hudvårdstråden 2

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp