Länsstyrelsen? Massa kris- och beredskapsjobb.Garanterat lokalkontor här. Ingen myndighet lär ha huvudkontoret på en ö i havet
Har kikat lite på lösa kurser i administration, ska göra så igen och se vad som finns på t ex yh nivå.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Länsstyrelsen? Massa kris- och beredskapsjobb.Garanterat lokalkontor här. Ingen myndighet lär ha huvudkontoret på en ö i havet
Har kikat lite på lösa kurser i administration, ska göra så igen och se vad som finns på t ex yh nivå.
Om det är sjuksköterska du vill bli, tror du inte att det går att lösa? Jobb utan kvällstid finns en hel del, både hemsjukvård, äldreboende, mottagningar, vårdcentral, ASIH/palliativt team. Samtliga brukar sakna sjuksköterskor även om det inte alltid ligger tjänster ute (jag bor visserligen inte på Gotland dock!).Sjuksköterska är vad jag vill bli. Men det funkar inte. Flera månader med LIA där jag måste lösa barnpassning på kvällar/helger/nätter.
Och sen hoppas på att hitta ett mottagningsjobb eller jobb på äldreboende. Ser dem väldigt sällan. Så då sitter jag där igen och får inte ihop jobb och vardag. Och jag vägrar nattis, mina barn ska få vara hemma på kvällarna när de ska sova!
Mannen kan inte ändra sina arbetstider för närvarande. Ska vi klara oss ekonomiskt måste han jobba drygt heltid=MER kväll, inte mindre.
Lärare funkar inte då jag inte kan prata inför folk.
Logoped och arbetsterapeut har jag tittat på med som du säger faller det på mina behov kring utbildningen.