När börjar natten?

Nu i småbarnsåren tycker jag att det är telefonförbud mellan 19-09 iallafall. Med risk för att väcka barn. Men generellt är de väl ok att ringa fram till 21 iallafall!
Jag själv är helt positiv till att föra vanligt liv (prata i telefon, prata med varandra, ta emot samtal, dammsuga osv) när barnen sover. Jag tror att det gör dem mindre känsliga för ljud när de sover. Anledningen till min gräns på 21 är att det inte är en helt orimlig tid för den som.äger telefonen att gå i säng en vanlig vardag.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Det här med parfymer. Hur vet man vilken man gillar när man sniffar på någon i en parfymaffär som luktar av alla andra parfymer? Och hur...
2 3
Svar
50
· Visningar
2 034
Senast: Sassy
·
Kropp & Själ Söndag natt hamnade jag på sjukhus pga allergisk chock. Fick komma hem efter medicin och några timmar på observation. Igår kväll kom en...
Svar
18
· Visningar
871
Senast: lil-sis
·
Övr. Hund Nu vill jag ha den samlade Buke expertisens åsikt och råd om en ”skitsak” Vår hund Roy, en Border Collie som fyller 1 år om någon vecka...
Svar
13
· Visningar
1 391
Senast: swemale
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 209
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp