När går era barn och lägger sig???

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: När går era barn och lägger sig???

Mina killar är 10 resp. 12 år. 10-åringen går gärna och lägger sig självmant vid 21-tiden :) medans den andra får man jaga i säng :crazy:
Något som båda två gör varje kväll när de gått och lagt sig, är att lyssna och somna till en bok på band eller Cd-skiva. Just nu är det Harry Potter som gäller.
(Kan tillägga att båda är riktiga bokråttor och läser gärna både Sagan om ringen och Harry Potter. Mest udda är nog 10-åringen som gillar Herman Lindqvist´s historieböcker :smirk: )
Visst är det skönt med "vuxen tid". Att kunna prata om saker utan att få höra; va´då? Vem sa det? o.s.v o.s.v. Barn har enormt stora öron när dom vill har jag märk!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 259
Senast: jemeni
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 890
Senast: Juli0a
·
Småbarn Jag och maken har börjat fundera på hur vi vill inreda dotterns framtida rum. Vi har ett gästrum som ska bli hennes och vi tänkte i...
2
Svar
39
· Visningar
2 960
Senast: Marty
·
Gravid - 1år Har skrivit om det i VGV-tråden någon gång och känner att jag skulle behöva några goda råd. Dottern har börjat nypas, när hon ska sova...
Svar
8
· Visningar
1 511
Senast: Johanna1988
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp