när ska man sälja sin häst?? (gnälltråd)

en ordentlig koll på klinik är nog värt det även om hästen säljs.
min häst har alltid varit knepig i ridningen men blev värre i perioder vilka också blev fler och fler. bytte sadlar stup i kvarten och hade ut massör/ kiropraktiiker som verkade få rätt med spänningarna, men åkte till sist ut till klinik och röntgade ryggen som då såg hemsk ut och hästen blev utdömd.

en kompis hade problem med sin häst också och åkte också in och röntgade och kollade upp ordentligt, visade sig att hästen var kärnfrisk och kunde säljas vidare :)
 

Liknande trådar

Hästhantering Kan ju börja med att vi har en vet tid på tisdag, men någon som har en aning om vad som kan vara fel eller haft liknande problem? Jag...
2 3
Svar
45
· Visningar
4 338
Senast: JohannaB
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
7 067
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 359
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
10 509
Senast: liiinnea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp