Bukefalos 28 år!

När telefonen skapar ord som du inte alls tänkt sms:a..

För ett par år sedan när jag varit ute och festat skickade en killkompis:
"Kom du fram ordentligt?"
Min telefon svarar: "Ja det gjorde jag, tack ägget!"
Det skulle inte stå något efter tack, men telefonen tyckte "ägget" kunde vara bra
 
Kom på att jag på något sätt för ett halvår sen råkade skicka ett meddelande med sexuellt innehåll till min manliga chef, inte med mening såklart utan det blev bortbytta ord. Det var pinsamt.
 
Skulle skicka ett sms till min 11-åriga kompis.
''Oh, vad kuk'' blev de. De skulle stå ''oh, vad KUL''! klassiker men fortfarande KUL.

Jag skulle skicka ett sms till min kompis som tappat bort mig på en djurpark vi var på.
''Jag står hos getsnoppen'' De skulle stå ''Jag står hon getterna'' :confused: Vad ska man säga om min mobil asså?
 
Man har ju varit med om att sälja greker, hoppas att någon fick kuk osv, men grejerna på den här sidan slår nog det mesta :D
http://www.damnyouautocorrect.com

Åh den absolut roligaste hemsidan jag vet. Skrattar så jag grinar varje gång.
:rofl:
x1-guess-jpm.jpg
 
Jag har en kompis som heter Isak och min telefon gillar att ändra det till Irak, har hänt ett antal gånger att jag skrivit till folk att "Jag ska till Irak ikväll", "Ska du med till Irak på fest?". Har också skrivit till en kompis som stod och väntade på mig att "Kommer strax, jag diskar luft!" - Skulle stå att jag diskar fort...

Annars är ju "Jag sitter högst upp i biblioteket och väntar med alla mina greker" rätt fin också ;)

Läser typ aldrig mina sms innan jag skickar iväg dem så det händer verkligen jätteofta att jag skickar allt möjligt konstigt, mina kompisar är dock ganska vana :D Min telefon gillar inte heller ordet "åker" utan vill alltid skriva "ålar", jag har ålat till många platser kan jag lova!
 
Kom precis på en konstig konversation mellan mig och bästis.
Jag: "Hur är det med dig? Vad hittar du på?"
Kompis: "Mår bra förutom analsmärtor, gör inte mycket just nu. Vad gör du?"

Analsmärtor skulle vara bara smärtor. Men vi brukar vara rätt öppna om saker så jag antog att hon faktiskt hade analsmärtor och frågade hennes flera gånger sedan "Hur är det med analsmärtorna?" med en glimt i ögat. Varpå hon nästa gång vi sågs undrade om jag kunde sluta prata om hennes anal för hon förstod ingenting :D
 
Jösses. Pratade med en tjej i telefon som behövde modeller. Fick sedan tider sms:ade och skulle skriva: "Toppen, jättekul, tack!"

Telefonen skrev: "Toppen, jättekuk,tack!"
 
Jag har skrattat åt denna tråd så sonen vaknade :o:D

Mitt senaste var när jag skickade till mamma (som knappt säger trosa högt) att "nu har ica reklam för sina plankor med erotiska frukter". Det skulle såklart vara exotiska :banghead: stackars mamma :p
 
Åh älskar tråden!!
Min mobil skriver en massa dumma saker men jag brukar oftast hinna hindra den. Hade ett gott skratt här om morgonen men nu har jag totalt glömt vad det var den ville skriva då!

Just nu är min mobil väldigt puttenuttig och jag ler varje gång jag ska skriva "puss puss" och den ändrar till "puss Suss" som är smeknamnet på min dejt. Jag tror verkligen inte jag har skrivit hennes namn i ett sms över huvud taget :confused: :love:

( @niphredil ;) )
 
Råkade skicka iväg
"Ska vi kåta till istället snart?"
till en stallkompis (menade så klart "ska vi åka till stallet snart?") :banghead:
Hon ringde upp och frågade vad i helvete jag höll på med därhemma egentligen.. Tur hon har humor :D
 
Jag råkade skriva till en kompis:
Du är en jubelidiot.
Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skulle skriva, och sen när jag skulle skriva vad jag menade så hade hon redan gått och lagt sig.. :crazy:
 
Hade en minst sagt intressant konversation med min mamma på Quizkampens chatt..
Hon skrev något om vad jag hittade på när min sambo var borta.
Jag svarade "jag har ju massa tid att runka ifred" (menade alltså plugga ifred, självklart)
Hon undrade ju givetvis vad jag menade. Jag, som inte sett att det blev fel svarade
"ja, det är ju alltid skönt :)"

-.-
Jäkla pervo-telefon
 
Der blir lätt fel när jag skriver på engelska och telefonen tänker på svenska. Oftast hoppar det in väldigt mystiska svenska ord mitt i om jag inte passar mig. Som igår skrev jag glatt detta till min hunk.
"Is it to patientintrång to change my mind about borrowing your apartment."
Lika bra han lär sig lite svenska. Sjukt användbart ord också!
 

Liknande trådar

Ridning Hej, Jag var tvungen att fundera lite över rubriksättningen. Jag skulle kunna skriva mycket men jag ska försöka fatta mig kort. Jag...
2
Svar
23
· Visningar
3 272
Senast: nickan1
·
Relationer Jag har skapat ett nytt nick då jag vill vara anonym... (OBS långt!) Hur som helst, för ett år sen ungefär träffade jag på en kille som...
2
Svar
25
· Visningar
4 412
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det satte rejäl fart under sensommaren 2007. Jag skulle fotografera på min väns bröllop. När jag kommer dit börjar jag fumla med min...
Svar
0
· Visningar
1 628
Senast: cassiopeja
·
Z
Hästmänniskan Vet inte riktigt vart jag ska börja. Behöver hjälp. Jag och familj flyttade till ny ort för 3 år sedan. Allt var frid och fröjd, vi...
Svar
7
· Visningar
2 603

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp