715 spänn för allihopa, inklusive frakt så det känns väl ändå ganska okej eftersom de är tolv stycken till antalet.
Finns att köpa på Edgy Polish för en hundring (?) styck annars!![]()
Ohhhh myyy goood! Googlade och drabbades av ett kraftigt köpbehov
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
715 spänn för allihopa, inklusive frakt så det känns väl ändå ganska okej eftersom de är tolv stycken till antalet.
Finns att köpa på Edgy Polish för en hundring (?) styck annars!![]()
I know!Ohhhh myyy goood! Googlade och drabbades av ett kraftigt köpbehov![]()
I know!
Ska handla dem åt mig som plåster på såren när jag flyttat och slutat ha aspirantlön![]()
Tänker att jag kan belöna mig själv med några stycken nu när jag har jobbat åtta veckor i sträck![]()
Klart du ska!
Var är det förresten du bor nu? (dåligt minne)
Lite för gammal, men nagellacksjunkie. Lite bilder då, århundradets bildbomb'
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vad fina
Och NfuOh! Blev riktigt sugen på att måla på mitt ena sånt nu, men det är molnigt och regnigt ute = inget roligt med holo
Den längst ner till vänster (svart med rosa/vita blommor), hur är den gjort? Riktigt snyggt!
Jag älskar dina Dilbert-naglar @purity_666
Jag måste fråga en sak som kanske gör att jag låter efterbliven. Men hur hinner ni måla naglarna så?
Finns det något knep för att få lacke att torka snabbare? Sitter ni och väntar under tiden eller vad gör ni med er tid?
Jag har just kommit tillbaks till stan och kommer nu inte vara heltid dagligen i stall och sabba naglarna totalt på bara några h. Alltså tänkte jag att jag äntligen ska börja se lite vårdad och snygg ut om händer och fötter.
Jag har köpt på mig en miljard snygga lack nu bara för att jag inte kunnat ha.. :P
Men jag hinner liksom inte sitta och vänta så värst länge på att lacket ska torka. Att hålla på med fler lager etc känns ju dödsdömt i mitt liv..
Hur gör ni? Finns det knep jag missat?
Snabbtorkande överlack, typ Seche Vite
Du kommer fortfarande behöva vara stilla en stund, men det är grymt!![]()
I know @cherie, det är grymt!
Har en skitstor flaska hemma nu med, så jag kommer inte behöva köpa ny på lääänge.![]()
Haha var köper man dessa bjässar? Ska till USA nästa vecka, där är ju det mesta större så kanske hittar den lätt där ;-) kör du restore mkt med en sån stor flaska eller?
Snabbtorkande överlack, typ Seche Vite
Du kommer fortfarande behöva vara stilla en stund, men det är grymt!![]()